ملاک جمعیت آماری شهرستان طالقان برای بازنگری طرح های هادی روستایی آمار جمعیت این شهرستان از زمستانه به تابستانه تغییر یافت.
کد خبر: ۱۳۷۷۰۰۵

به گزارش جام جم آنلاین البرز:

در جلسه ای که با موضوع اصلاح جمعیت آماری شهرستان طالقان برای بازنگری طرح های هادی روستایی و با حضور علی حدادی نماینده مردم ساوجبلاغ، طالقان، نظرآباد و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی و مدیران کل دستگاه های مرتبط با تصویب طرح های هادی در اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان برگزار شد، ملاک جمعیت آماری شهرستان طالقان برای بازنگری طرح های هادی روستایی آمار جمعیت این شهرستان از زمستانه به تابستانه تغییر یافت.

حدادی در حاشیه این جلسه با اشاره به اینکه تصمیم ارزشمندی گرفته شد تا مشکل جدی شهرستان طالقان در موضوع بازنگری طرح های هادی حل شود گفت: در بازنگری طرح هادی نگاه ۱۷ هزار نفره زمستانه این شهرستان مورد تاکید بود ولی طبق اعلام رسمی مرکز آمار کشور در سال ۱۳۹۵ جمعیت طالقان در تابستانها حدود ۵۷ هزار نفر است که متاسفانه طی سالهای گذشته باعث می شد در بازنگری طرح های هادی با افزایش بافت و حریم روستاها و توسعه آنها مواجه نباشیم.

وی افزود: این مغایرت آماری مشکلات زیادی را برای مردم طالقان به وجود آورده بود و در این جلسه خاصی تصمیم گرفته و آمار جمعیت این شهرستان اصلاح شد تا ملاک بازنگری طرح هادی روستایی طالقان بر اساس جمعیت مرکز آمار کشور و مربوط به جمعیت آماری تابستان باشد .

http://jamejamonline.ir

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها