مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان رضوی گفت:

به دو هزار و ۳۳۷ پرونده اشتغال در استان تسهیلات پرداخت شده است

رضا سلم آبادی  اظهارداشت:تاکنون به2 هزار و 337 پرونده اشتغال در استان تسهیلات پرداخت شده و در صورت جذب منابع اشتغال تا آذر ماه امسال، قول شارژ دوباره منابع داده شده است.
رضا سلم آبادی اظهارداشت:تاکنون به2 هزار و 337 پرونده اشتغال در استان تسهیلات پرداخت شده و در صورت جذب منابع اشتغال تا آذر ماه امسال، قول شارژ دوباره منابع داده شده است.
کد خبر: ۱۳۷۶۴۹۷
خراسان رضوی - جام جم آنلاین - وی با بیان این مطلب که تعهد داریم امسال تعداد 20 هزار فرصت شغلی در استان ایجاد کنیم افزود:اعتبارات اشتغالزایی این نهاد طی سال‌جاری در استان بیش از 3 برابر افزایش داشته در حالی که سال گذشته 630 میلیارد تومان اعتبار اشتغال استان بود و امسال این رقم به بیش از یک هزار و 900 میلیارد تومان رسیده است.  مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان رضوی گفت: نیمی از این اعتبارات را به افراد غیرمددجویی می‌دهیم که شرایطی مانند قرار داشتن در دهک یک تا 5 درآمدی،کارآفرین نبودن و ... را دارا هستند.
سلم آبادی خاطرنشان‌کرد:هم اکنون 182 هزار خانواده تحت پوشش هستند که البته متغیر است ضمن اینکه از ابتدای سال‌جاری1200 خانواده تحت پوشش قرار گرفته‌اند و به همین میزان نیز تا آخر مرداد ماه جذب می‌شوند تا پشت نوبتی‌های استان به صفر برسد.
رئیس کمیته امداد: 500 هزار تعهد شغلی کمیته امداد در سال جاری/ 12 درصد تعهد شغلی محقق شدهدف‌گذاری کمیته امداد برای ایجاد 500 هزار شغل/ هزینه ایجاد هر شغل 22 میلیون تومان4 میلیون نفر تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی تا پایان شهریور سهام عدالت می‌گیرندوی با بیان این مطلب که از مجموع 5 هزار مسکن سهمیه در کشور این آمادگی را داریم که 2 هزار و 400 واحد را امسال اجرا کنیم گفت:در حوزه مسکن ارزان قیمت نیز اجرای 200 واحد مسکونی در مشهد بالای 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان رضوی اظهارکرد: در ساخت 578 واحد مسکونی در قالب پروژه امام رضا(ع) هم با مشارکت آستان قدس، شهرداری، بنیاد مسکن 10 درصد پیشرفت فیزیکی داریم و  تا کنون 27 میلیارد تومان تزریق اعتبار به این پروژه شده و 70 میلیارد تومان دیگر نیز امسال تخصیص می‌یابد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها