انواع گیفت کارت و همه چیز درباره آن

گیفت کارت پلی استیشن نوعی کارت هدیه یا پیش پرداخت است. این کارت که توسط شرکت سونی برای کاربران، گیمرها و ... در نظر گرفته می شود.
کد خبر: ۱۳۷۶۱۹۵

صفر تا صد انواع گیفت کارت:

در ابتدا لازم است بدانید گیفت کارت پلی استیشن نوعی کارت هدیه یا پیش پرداخت است. این کارت که توسط شرکت سونی برای کاربران، گیمرها و ... در نظر گرفته شده و افراد می توانند با استفاده از این کارت از خدمات کنسول بهره مند شوند.

پلی استیشن خدمات و محصولات دیجیتالی متعددی را در صفحه الکترونیکی عرضه محصولات خود گنجانده تا افراد از آنها بازدید کنند. دسترسی به این محصولات و جزئیات پیرامون آنها مستلزم پرداخت الکترونیکی است. این اقدام با انواع کارت های اعتباری قابل اجرا می باشد.

لازم به ذکر است بدانید گیفت کارت پلی استیشن نوعی کارت اعتباری است که شرکت آنها را در اختیار کاربران خود قرار میدهد. کاربران و متقاضیان می توانند با استفاده از این کارت ها خرید اعتباری درون برنامه ای را متناسب با سلیقه و نیاز خود انجام دهند.

یکی از مهمترین و اصلی ترین کاربردهای گیفت کارت پلی استیشن برای بازیکنان و طرفداران بازی پلی استیشن است. از آنجایی که بازی های پلی استیشن در زمان های متغیر و مختلف منتشر می شوند، علاقه مندان می توانند در سریع ترین زمان به جدیدترین این بازی ها دسترسی داشته باشند.

شرکت سونی توسط کنسول ها یک رسانه کامل در اختیار بازدیدکنندگان و متقاضیان قرار می دهد. افراد می توانند به آسانی فیلم ها و سریال های مورد علاقه خود را جستجو کنند. به عبارتی، افراد می توانند با استفاده از گیفت کارت پلی استیشن از محصولات متنوع سونی و بازی های متنوع آنها بازدید نمایند.

 

گیفت کارت پلی استیشن | گیفت استاپ

 

نحوه ریجن بندی گیفت کارت پلی استیشن:

 

همانطور که می دانید تمامی محصولات شرکت سونی بر اساس ریجن بندی خاصی تولید و عرضه می شوند. این ریجن ها متناسب با قوانین حاکم بر هر کشور، خدمات خاص خود را به کاربران و علاقه مندان ارائه می دهند.

به هنگام خرید محصولات دیجیتالی، ریجن بندی بر روی محصول و نحوه خرید آن تاثیرگذار است. نکته قابل توجه این است که هر گیفت کارت پلی استیشن با ریجن خاص نمایش داده می شود. ریجن بندی نشان دهنده محتوای داخل اپلیکیشن ها، بازی ها و ... است و متناسب با قیمت ارز کشور محاسبه می شود.

کاربران می توانند با در دست داشتن گیفت کارت پلی استیشن برای مدت زمانی مشخص اشتراک یک ماهه، سه ماهه و یک ساله خریداری کنند. هنگامی که این اشتراک تمام شود بازی ها و موارد دانلود شده قابل بازیابی هستند. این خود یک امتیاز بارز و برجسته برای این کارت ها به شمار می رود.

به طور کلی، کارت هدیه پلی استیشن در دو نوع صادر و به بازار وارد می شود: گیفت کارت پلی استیشن و گیفت کارت پلی استیشن پلاس. این کارت ها به دو صورت فیزیکی و مجازی قابل تهیه و خریداری هستند. امروزه گیفت کارت مجازی بیشترین کاربرد را داشته و گزینه ای مناسب برای دانلود انواع بازی و خرید محصولات الکترونیکی به شمار می رود.

 

 کاربرد و مزایای کارت پلی استیشن:

 

گیفت کارت پلی استیشن، هدیه ای ارزشمند است که میان افراد در سنین مختلف رد و بدل می شود. استفاده از این کارت ها به دلیل برخی مشکلات موجود در پرداخت ارزی در تمامی کشورها با استقبال فوق العاده ای مواجه شده است.

برخی از مهمترین و برجسته ترین کاربرد گیفت کارت پلی استیشن عبارتند از:

  • استفاده و دسترسی آسان به بازی های رایگان
  • دسترسی به تخفیف های بی نظیر آن
  • دسترسی به نسخه های بتا و دموی آنها
  • خرید تم های آنلاین
  • اعطای فضای کافی به کاربر به منظور ذخیره سازی بازی

یکی از مهمترین مزایای کارت پلی استیشن، خرید بازی است. علاوه بر این کاربران می توانند به روز رسانی ها را به صورت مستقیم و به آسانی خریداری کنند.

مشاهده و خریداری فیلم و سریال از دیگر خدماتی است که به واسطه گیفت کارت پلی استیشن امکان پذیر است. به عبارتی، استفاده از این کارت سبب می شود کاربران جدیدترین فیلم و سریال ها را به سرعت خریداری کنند.

به طور کلی، گیفت کارت پلی استیشن این امکان را در اختیار کاربران قرار میدهد که به دنیای سرگرمی چند نفره وارد شوند. با دریافت بازی های رایگان و برخورداری از تخفیف های ویژه امتیاز این کارت ها در نزد همگان افزایش می یابد.

یکی از مهمترین مزایای گیفت کارت پلی استیشن، این است که فاقد تاریخ انقضا می باشد. افرا می توانند بدون در نظر داشتن زمان خاص این کارت های جالب و جذاب را به دوستان خود هدیه دهند. از این رو، این کارت ها به منظور مناسبت های مختلف و با توجه به میزان اعتبار آنها قابل خرید هستند.

 گیفت کارت پلی استیشن | گیفت استاپ
 

خرید گیفت کارت پلی استیشن و نکات مربوط به آن:

 

همانطور که میدانید گیفت کارت پلی استیشن مانند یک کارت هدیه است که به طور خاص به شبکه پلی استیشن اختصاص دارد. این کارت به منظور خرید بازی ها، فیلم ها، نمایش های تلویزیونی و ... قابل استفاده می باشند.

یکی از نکات مهم پیرامون گیفت کارت پلی استیشن، نحوه خرید آن است. این کارت به دو صورت مستقیم و الکترونیکی قابل خریداری است. در صورت اتمام اعتبار اولیه این گیفت کارت، کاربران میتوانند آن را شارژ کرده و از خدمات بی نظیر گیفت کارت بهره مند شوند.

گیفت کارت پلی استیشن خریداری شده حاوی یک کد است که مختص شارژ حساب می باشد. کاربران می توانند حساب پلی استیشن خود را به میزان اعتبار اصلی خریداری شده، شارژ نمایند. نکته قابل توجه این است که برای خرید گیفت کارت از هر کشور باید ارز همان کشور پرداخت شود.

لازم به ذکر است بدانید پس از شارژ کردن اکانت پلی استیشن، اعتبار این گیفت کارت ها به اشخاص دیگر قابل انتقال نمی باشد. در واقع یکی از مهمترین مزایای خرید گیفت کارت پلی استیشن این است که اعتبار آنها تا زمان مصرف در حساب کاربر باقی مانده و منقضی نمی شود. همچنین کاربران می توانند این کارت ها را در اشتراک های مختلف یک ماهه، سه ماهه و یک ساله خریداری کنند.

نکته: توصیه می شود به منظور خرید این گیفت کارت و اطمینان از عملکرد آن، به سایت های معتبر مراجعه شود.

 گیفت کارت پلی استیشن | گیفت استاپ
 

نکات مهم پیرامون کارت پلی استیشن:

 

یکی از مهمترین و اصلی ترین امتیازات گیفت کارت پلی استیشن، دسترسی و استفاده از کلیه خدمات و بازی هایی است که توسط فروشگاه پلی استیشن به کاربران ارائه می شود. کاربران می توانند به جای سایر کارت های اعتباری نظیر ویزا کارت، مستر کارت و ... با استفاده از این گیفت کارت محصولات و خدمات مورد نیاز خود را خریداری کنند. 

به هنگام خرید گیفت کارت پلی استیشن باید به این نکته توجه شود که اکانت و گیفت کارت باید به صورت مشترک از یک کشور دریافت شوند. کاربران پلی استیشن به منظور دسترسی به محتوای مخصوص نیازمند ساخت اکانت پلی استیشن می باشند.

به طور کلی، گیفت کارت پلی استیشن آسانترین و ارزانترین روش خرید دیجیتالی بازی ها است. کاربران می توانند در تمامی کشورها با پرداخت کمترین هزینه، بازی های متعدد را دانلود کرده و آنها را خریداری کنند. به سبب دسترسی آسان و سریع به محتوای مورد نظر، این روش خرید در نزد همگان از اهمیت و محبوبیت وافری برخوردار می باشد.

در نهایت...

چنانچه کاربران می خواهند در سریع ترین زمان و با نازل ترین قیمت، گیفت کارت پلی استیشن را خریداری کنند توصیه می شود به سایت معتبر https://giftstop.org مراجعه کنند. مهمترین هدف این فروشگاه اینترنتی، رضایت کاربران و جلب اعتماد و اطمینان آنها می باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها