مدير منطقه 6 عمليات انتقال گاز از پايان موفقيت آميز عمليات پيگراني و تعميرات بر روي تنها خط لوله 8 اينچ مايعات گازي در شركت انتقال گاز ايران در مرداد ماه سالجاري در جنوب كشور خبر داد.
مدير منطقه 6 عمليات انتقال گاز از پايان موفقيت آميز عمليات پيگراني و تعميرات بر روي تنها خط لوله 8 اينچ مايعات گازي در شركت انتقال گاز ايران در مرداد ماه سالجاري در جنوب كشور خبر داد.
کد خبر: ۱۳۷۵۹۶۸

هرمزگان-جام جم انلاین-مدير منطقه 6 عمليات انتقال گاز از پايان موفقيت آميز عمليات پيگراني و تعميرات بر روي تنها خط لوله 8 اينچ مايعات گازي در شركت انتقال گاز ايران در مرداد ماه سالجاري در جنوب كشور خبر داد.

 

به گزارش روابط عمومي منطقه 6 عمليات انتقال گاز، عليرضا عربلو با اعلام اين خبر گفت: بر اساس گزارش هاي ارسالي از بازديدهاي ميداني توسط كاركنان اين منطقه، خط 8 اينچ مايعات گازي كه دچار آسيب شده بود پس از بررسي هاي به عمل آمده و تشكيل جلسه اضطراري، پيگراني و تعمير خط مذكور در دستور كار مركز بهره برداري خطوط لوله سرخون قرار گرفته شد.

 

مدير منطقه 6 عمليات انتقال گاز از سودصرفه اقتصادي و جلوگيري از اتلاف وقت و انرژي در اين عمليات پرداخت و بيان كرد: در صورت عدم عمليات پيگراني بر روي خط مذكور، نياز به محل مايعات توسط 20 تانكر به مخازن پالايشگاه به مقدار 200 متر مكعب داشته كه اين مقدار مايعات توسط پيگ به مخزن پالايشگاه هدايت شده و تعميرات اين خط باعث پايداري انتقال مايعات شده است.

 

عربلو ضمن اشاره به اينكه منطقه 6 عمليات انتقال گاز تنها منطقه اي مي باشد كه بين مناطق دهگانه عملياتي شركت انتقال گاز ايران مسئوليت تعمير و نگهداري از خط لوله مايعات گازي را بر عهده دارد اظهار داشت: خط لوله 8 اينچ مايعات گاز به طول 47 كيلومتر مي باشد كه وظيفه انتقال مايعات استحصالي پالايشگاه گاز سرخون و قشم به پالايشگاه نفت بندرعباس و مخازن صادراتي خونسرخ واقع در پايانه صادراتي شهيد رجايي را به عهده دارد كه با تلاش كاركنان اين منطقه با دو تيم تعميراتي با 600 نفر ساعت در اوايل مرداد ماه سالجاري عمليات پيگراني و تعميرات بر روي آن با موفقيت به پايان رسيد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها