جلسه برنامه ریزی و هماهنگی استقرار تیم‌های سیار واکسیناسیون کرونا در مساجد و پایگاههای بسیج شهر رودان برگزار شد.
جلسه برنامه ریزی و هماهنگی استقرار تیم‌های سیار واکسیناسیون کرونا در مساجد و پایگاههای بسیج شهر رودان برگزار شد.
کد خبر: ۱۳۷۵۹۶۰

هرمزگان-جام جم انلاین-جلسه برنامه ریزی و هماهنگی استقرار تیم‌های سیار واکسیناسیون کرونا در مساجد و پایگاههای بسیج شهر رودان برگزار شد.

 

در این جلسه که‌ به ریاست دکترعلیمراد، مدیر شبکه بهداشت و درمان و با حضور معاون بهداشتی شبکه، مسئولان واحدهای مبارزه با بیماریها، گسترش، بسیج جامعه پزشکی و سایر عوامل مرتبط برگزار شد، اعلام گردید با توجه به گسترش شیوع بیماری و افزایش روزانه مبتلایان به کرونا در شهرستان و جهت رفاه حال همشهریان از 22 مردادماه، تیم های سیار واکسیناسیون کرونا با همکاری بسیج جامعه پزشکی بصورت مستمر و هر شب با اطلاع‌رسانی قبلی در یکی از مساجد یا پایگاههای بسیج محلات شهر رودان مستقر و خدمات واکسیناسیون را به مردم ارائه می‌نمایند.

 

دکتر علیمراد گفت: برای ‌رهایی از این ویروس باید حداقل ۸۰ درصد جامعه، هر سه دوز واکسن کرونا را دریافت کرده باشند و برای نجات از این بیماری هیچ راهی جز کنترل از طریق واکسن و ‌رعایت پروتکل های بهداشتی به خصوص استفاده از ماسک، نداریم.

 

مدیر شبکه بهداشت و درمان رودان از مردم فهیم شهرستان درخواست نمود از این فرصت برای تزریق واکسن کرونا استفاده کنند تا علاوه بر افزایش ایمنی در برابر ویروس کرونا، شاهد ریشه کنی آن در جامعه نیز باشیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها