معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه پیام نور هرمزگان از  ثبت نام بدون آزمون و براساس سوابق تحصیلی از امروز 18 مردادماه خبر داد.
معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه پیام نور هرمزگان از  ثبت نام بدون آزمون و براساس سوابق تحصیلی از امروز 18 مردادماه خبر داد.
کد خبر: ۱۳۷۵۸۳۹

هرمزگان-جام جم انلاین-معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه پیام نور هرمزگان از  ثبت نام بدون آزمون و براساس سوابق تحصیلی از امروز 18 مردادماه خبر داد.

 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر علیرضا مصدقی حقیقی معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه پیام نور هرمزگان از ثبت نام بدون آزمون و براساس سوابق تحصیلی در 14 مرکز و واحد در هرمزگان خبر داد.


دکتر مصدقی با اشاره به اینکه ثبت نام بدون آزمون و براساس سوابق تحصیلی از امروز 18 مردادماه شروع شده و فرصت ثبت نام محدود است، گفت: متقاضیانی که علاقمند به تحصیل هستند می توانند با مراجعه حضوری با مراکز و واحدها یا با مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی www.sangegh.org
نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.


وی با اشاره به اینکه دانشگاه پیام نور از لحاظ کیفیت آموزشی دارای رتبه اول کیفیت می باشد، اظهار داشت: با توجه به شرایط اقتصادی از لحاظ مالی نیز پایین ترین شهریه را در بین دانشگاهها داراست و این فرصت استثنایی برای دانشجویان بشمار میاد.


معاون آموزشی دانشگاه پیام نور هرمزگان، اظهار داشت: علاقمندان به تحصیل می توانند در رشته های متنوع و بین رشته ای و متناسب با بازارکار و مورد نیاز جامعه، رشته مناسب و مورد علاقه ی خود را در دانشگاه پیام نور انتخاب نمایند و ادامه تحصیل دهند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها