معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان هرمزگان گفت: در تیر ماه13 پرونده تخلف برای متخلفان عرضه سیمان در استان تشکیل شده است.
معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان هرمزگان گفت: در تیر ماه13 پرونده تخلف برای متخلفان عرضه سیمان در استان تشکیل شده است.
کد خبر: ۱۳۷۵۸۳۷

هرمزگان- جام جم انلاین-معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان هرمزگان گفت: در تیر ماه13 پرونده تخلف برای متخلفان عرضه سیمان در استان تشکیل شده است.

 

به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان، عبدالرضا پیروی منش با تاکید بر تداوم نظارت بر توزیع سیمان در استان، بیان کرد: واحدهایی که تخلف‌هایی مانند گران‌فروشی یا عرضه خارج از شبکه داشته‌ باشند برخورد و به تعزیرات حکومتی معرفی می شوند.


معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان هرمزگان افزود:286 مورد بازرسی درتیرماه سالجاری از واحدهای عرضه و توزیع سیمان در استان بعمل آمده که این بازرسی ها منجر به تشکیل13 پرونده تخلف شده است.


وی عنوان کرد: پرونده های تشکیل شده به ارزش ریالی بیش از 2 میلیارد و 238 میلیون ریال جهت صدور رای نهایی به اداره کل تعزیرات حکومتی ارسال گردید.


پیروی منش با تاکید بر این‌که اقدامات نظارتی سازمان صمت استان در راستای صیانت از حقوق مصرف کنندگان همچنان با جدیت تداوم خواهد داشت، گفت: با استفاده از توان و ظرفیت کلیه دستگاههای نظارتی استانی رصد و پایش بازار استمرار داشته و با متخلفان مطابق قوانین و مقررات به شدت برخورد خواهد شد.


معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان در پایان گفت: ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان با شماره تلفن گویای ۱۲۴ آماده دریافت هرگونه نظر، پیشنهاد، انتقاد و شکایت‌های مردمی از واحد‌های صنفی متخلف است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها