جستجو برای یافتن ۵ مفقودی در ۳ استان ادامه دارد

کشف جسد آخرین مفقودی سیل در فیروزکوه

معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: تعداد جانباختگان سیل‌های اخیر کشور به ۹۳ نفر افزایش یافت.
کد خبر: ۱۳۷۵۷۸۵

به گزارش جام جم آنلاین، مرتضی مرادی پور روز سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در سیل‌های اخیر که از ابتدای مرداد آغاز شد، ۹۳ نفر از مردم جان خود را از دست دادند.

وی با بیان اینکه در سیل اخیر ۲۴ استان کشور متاثر از سیل بودند اظهارداشت: در این مدت، بیش از ۱۵ هزار امدادگر و نجات‌گر کادر و داوطلب به مردم کمک رسانی کردند؛ ۱۲ هزار و ۵۲۱ نفر اسکان اضطراری یافتند و سه هزار و ۵۶۹ نفر نیز به مناطق امن منتقل شدند. در مجموع در سیلاب اخیر کشور به ۸۴ هزارو ۵۱۷ نفر امدادرسانی شده است.

مرادی پور اضافه کرد: متاسفانه همچنان ۶ نفر مفقود هستند و هلال احمر به همراه دیگر نهادها در حال جست و جوی پیکرهای این افراد هستند. تهران، چهارمحال بختیاری، خوزستان، لرستان، ‌مازندان استان‌هایی هستند که همچنان مفقودی سیلاب دارند.

سیلاب های ناشی از پدیده مونسون از اول مرداد آغاز شد. در این سیلاب‌ها ۲۴ استان شامل آذربایجان شرقی، اصفهان، البرز، بوشهر، تهران، چهارمحال وبختیاری، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، خوزستان، زنجان، سمنان، سیستان و بلوچستان، فارس، قزوین، قم، کرمان، کهگیلویه و بویراحمد، گلستان، لرستان، مازندران، مرکزی هرمزگان، همدان و یزد درگیر شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها