هافمن رتبه یک برند محبوب مصرف‌کننده ایرانی در سال ۱۴۰۱ شد

کد خبر: ۱۳۷۵۷۳۰

هافمن رتبه یک برند محبوب مصرف‌کننده ایرانی در سال ۱۴۰۱ شد

گروه صنعتی هافمن برای سومین بار عنوان «رتبه یک برند محبوب مصرف‌کننده ایرانی» در سال ۱۴۰۱ را در گروه کالایی پنجره‌های یوپی‌وی‌سی به دست آورد.

نهمین دوره نظرسنجی جشنواره برند محبوب مصرف‌کنندگان، به‌عنوان گسترده‌ترین نظرسنجی مردمی برای انتخاب برندهای محبوب ایرانی در سال ۱۴۰۱، با حضور بیش از ۱۵۰۰ برند ایرانی به پایان رسید. در این جشنواره برند «هافمن» در گروه پروفیل دروپنجره یوپی‌وی‌سی، موفق شد با ثبت بالاترین آرا، رتبه یک برند محبوب در این گروه کالایی را به دست آورد.

این جشنواره همه‌ساله با حمایت انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌شود.

هافمن رتبه یک برند محبوب مصرف‌کننده ایرانی در سال ۱۴۰۱ شد

بر این اساس، در مراسم اختتامیه نهمین جشنواره برند محبوب مصرف‌کنندگان که روز ۱۱ مردادماه ۱۴۰۱ در سالن همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار شد، با اهدای گواهینامه و تندیس زرین از دکتر محمد حمیدیه، مدیرعامل گروه صنعتی هافمن تقدیر شد. آقای وهاب‌زاده به نیابت از دکتر حمیدیه لوح تقدیر و تندیس برند محبوب را از برگزارکنندگان جشنواره دریافت کرد.

گفتنی است، هافمن بیش از این نیز موفق به دریافت برند محبوب مصرف‌کننده ایرانی در ششمین و هشتمین جشنواره برند محبوب در سال‌های ۱۳۹۸ و ۱۴۰۰ شده بود.

هافمن رتبه یک برند محبوب مصرف‌کننده ایرانی در سال ۱۴۰۱ شد

 

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
اجتهاد زنان سیره عُقلاست

درگفت‌وگو با رئیس دانشکده الهیات دانشگاه الزهرا ابعاد بیانات رهبر انقلاب درخصوص تقلید زنان از مجتهد زن را بررسی کرده‌ایم

اجتهاد زنان سیره عُقلاست

نیازمندی ها