رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا خبر داد

رگبار و رعد و برق در ۱۲ استان | احتمال خیزش «گرد و خاک» در نیمه شرقی کشور

اداره کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد:

تداوم فعالیت سامانه بارشی و وزش باد شدید موقتی در تهران

بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، وضعیت جوی استان تهران در بعضی ساعات رگبار، رعد و برق و وزش باد شدید موقتی و در نواحی غربی و نیمه جنوبی استان وزش باد با احتمال خیزش گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود. همچنین امروز و فردا افزایش دما و سه‌شنبه و چهارشنبه کاهش نسبی دما را خواهیم داشت.
کد خبر: ۱۳۷۵۵۷۵

به گزارش جام جم آنلاین، بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، وضعیت جوی استان تهران با نفوذ زبانه سامانه بارشی از شمال استان، آسمانی کمی ابری در ساعات بعدازظهر تا شب قسمتی ابری تا نیمه ابری با رگبار پراکنده به‌ویژه در مناطق شمالی و ارتفاعات گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی‌ می‌شود.

همچنین طی پنج روز آینده در نواحی غربی و نیمه جنوبی استان گاهی وزش باد شدید با احتمال خیزش موقت گرد و خاک به‌ویژه در ساعات عصر و شب مورد انتظار است.

امروز تا فردا روند تدریجی افزایش دما و سه‌شنبه تا چهارشنبه کاهش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ورامین با بیشینه دمای ۴۱ درجه سانتیگراد گرم‌ترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران فردا (۱۷ مردادماه) صاف تا قسمتی ابری و در بعضی ساعات افزایش باد با احتمال خیزش گرد و خاک و در بعدازظهر نیمه ابری با حداقل دمای ۲۸ و حداکثر دمای ۳۸ درجه سانتیگراد و طی سه‌شنبه (۱۸مردادماه) آسمان صاف تا نیمه ابری و گاهی افزایش باد با حداقل دمای ۲۷ و حداکثر دمای ۳۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها