محبوب ترین برند انبردست موجود در ایران

کاربری‌های مختلف طراحی و ساخته شده‌اند که در هنگام انجام کارهای مختلف به کمک ما می‌آیند.
کد خبر: ۱۳۷۵۲۳۲

 

انبرها را می‌توانیم از ابزارهای دستی پرکاربردی به شمار آوریم که در موارد بسیار زیادی مورد استفاده قرار می‌گیرند به طوری که در هر جعبه ابزاری اعم از صنعتی ، تعمیرگاهی و خانگی حداقل یک نوع انبر برای پیش بردن کارها یافت می‌شود.

از انواع انبر می‌توانیم برای انجام کارهای مختلفی از جمله باز و بسته کردن پیچ و مهره، قطع کردن، پیچاندن و نگهداشتن انواع سیم، تعمیرات و مصارف الکتریکی استفاده کنیم . شناخت درست هر کدام از انبرها ، به پیش بردن هرچه بهتر و سریع‌تر کارها کمک بسیار زیادی به ما خواهد کرد. از مهم‌ترین و کاربردی‌ترین انبر می‌توان به انبردست اشاره کرد.

انبردست

ما در این مطلب قصد داریم راجع به انبردست و برندهای باکیفیتی که به تولید و ساخت انواع انبردست پرداخته‌اند و در بازار ایران به راحتی یافت می‌شوند با شما صحبت کنیم. پس اگر قصد خرید یک انبردست حرفه‌ای و باکیفیت را دارید اما نمی‌دانید چه برندی را انتخاب کنید ، تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

انبردست چیست؟

همانطور که گفتیم انبردست یکی از انبرهای پرکاربرد از گذشته تا به امروز است. این ابزار دستی زمانی به کار ما می‌آید که بخواهیم قطعات و اشیای مختلف را نگه داریم یا ابزارهای اتصال مانند پیچ و میخ را بیرون بکشیم. به طور کلی انبردست برای خم کردن ، نگه داشتن و فشردن اشیایی که به نیرویی بیشتر از دست انسان نیاز است، مورد استفاده قرار می‌گیرد.انبردست همانند تمامی انبرها از دو اهرم با یک محور ساخته شده است.

دسته‌های تمامی انبرها برای راحتی کاربر در هنگام انجام کارهای طولانی و عایق بودن در برابر جریان برق ، با روکش پلاستیکی نرمی پوشانده می‌شود. فک انبردست‌ها بر اساس سایز و اندازه‌ای ک دارند به مقدار مشخصی باز می‌شود و در قسمت داخلی این فک‌ها دندانه‌هایی ریز ، دقیق و عمیق برای محکم گرفتن قطعات طراحی شده است. این دندانه‌ها باعث می‌شود اشیا و قطعات مختلف از بین دو فک انبر سر نخورد و جدا نشود.نوک انبردست معمولا برای نگه داشتن قطعات و اشیای مختلف و قسمت میانی آن به صورت تیز برای بریدن و قطع کردن انواع سیم و کابل استفاده می‌شود.انبردست‌ها با طراحی‌های گوناگون و برای اهداف گوناگون طراحی شده‌اند. مانند کارهای الکتریکی ، لوله‌کشی ، سیم‌کشی و حتی نعل کردن اسب مورد استفاده قرار می‌گیرند. در واقع طیف وسیعی از انبرها در خانواده‌ی انبردست‌ها جای می‌گیرند و کارهایی از جمله لخت‌کردن و بریدن انواع سیم برق تا گرفتن وسایل و بریدن و خرد کردن آنها را انجام می‌دهند.

کاربرد انبردست

امروزه کاربرد انبردست را در هر خانه و تعمیرگاهی در هنگام انجام کارهای مختلف مشاهده می‌کنیم. کاربرد اصلی انبردست همانطور که گفتیم در هنگامی مشخص می‌شود که ما بخواهیم اشیا و قطعات مختلف را برای انجام کارهای گوناگون نگه ‌داریم. یا زمانی که بخواهیم پیچ ، میخ ابزار اتصال دهنده‌ی این چنینی را بیرون بکشیم از انبردست استفاده می‌کنیم.از انبردست می‌توانیم برای شکل دادن به قطعات مختلف ، بریدن ، قطع کردن ، شکل دادن انواع سیم و کابل نیز استفاده کنیم.

به طور کلی می‌توان گفت انبردست یک ابزار پرکاربرد است که وجود آن در هر خانه ، کارگاه و تعمیرگاهی ضروری است و بهتر است که یک نمونه باکیفیت آن را انتخاب و خریداری کنیم.

محبوب ترین برندهای انبردست در بازار ایران کدام است ؟

هنگامی که برای خرید انبردست در بازار ابزار فروشان قدم برمی‌دارید برندهای مختلفی

را مشاهده می‌کنید که انبردست در سایزهای مختلف را به بازار عرضه کرده‌اند.

برندهای نووا ، اینکو ، واستر و رونیکس از جمله برندهای باکیفیت تولید کننده‌ی انبردست هستند.

انبردست نووا

شرکت نووا تمامی محصولات خود از جمله انواع مختلف انبردست را در کشورهای مختلف از جمله چین ، تایوان ، کره جنوبی ، آلمان تولید کرده است.

مواد و متریالی که در هنگام ساخت انبردست‌ نووا از آن استفاده شده است ، از جهت دوام ، طول عمر ، ضد سایش و زنگ زدگی و هم از لحاظ اینکه بتواند نیروی لازم را به قطعه‌ی مورد نظر وارد کند ، کیفیت مناسبی دارند. آلیاژهایی که در ساخت این انبرها به کار رفته است مقاومت بسیار بالایی در برابر پیچش ، سایش و هرگونه رطوبت دارند. انبردست‌های نووا در طولانی مدت بدون کوچک‌ترین خرابی برای شما کار خواهند کرد.

انبردست نووا

از جمله انبردست‌های برند نووا می‌توانیم به انبردست نووا مدل NTP8003 سایز 6 اینچ ، انبردست نووا NTP 8014 سایز 5 اینچ ، انبردست نووا مدل NTP 8005 سایز 8 اینچ ، انبردست نووا مدل NTP 8004 سایز 7 اینچ و انبردست نووا مدل NTP 8011 سایز 4.5 اینچ اشاره کنیم که ویژگی‌های منحصر به فردی دارند و بسیار دقیق طراحی و ساخته شده‌اند.

انبردست اینکو

اینکو نیز از جمله برندهایی است که به تولید انواع ابزارآلات دستی از جمله انبردست پرداخته است.

بدنه‌ی اکثر انبردست‌های تولیدی این برند از فولاد کروم وانادیوم با روکش سیاه اندود شده و پولیش ساخته شده اند و همگی در برابر خوردگی و زنگ زدگی مقاومت بالایی دارند.

بدنه‌ی سختکاری شده‌ی این انبردست‌ها آن‌ها در برابر فشار و ضربه‌ی حاصل از کار مقاوم کرده است.

از جمله انبردست‌های این برند می‌توانیم به انبردست اینکو مدل HCP28208 سایز 8 اینچ و انبردست برقکاری فشارقوی اینکو مدل HICP28208 سایز 8 اینچ اشاره کنیم.

انبردست واستر

شرکت ابزار واستر ، از جمله شرکت‌های معتبر و خوشنام در زمینه‌ی تولید ابزارهای مختلف صنعتی و نیمه صنعتی است. کیفیت ساخت محصولات برند vaster ، از جمله مزیت‌ها و ویژگی‌های خوب این شرکت است که همواره مورد توجه خریداران بوده است.

ابزارهای دستی همانطور که از اسمشان پیداست به طور دائم با دست انسان سر و کار دارند ، بنابراین باید به صورت ارگونومیک و سازگار با بدن انسان ساخته شوند تا از خستگی دست کاربر در هنگام انجام کارهای طولانی و تکراری جلوگیری شود و به آن آسیبی نرسد.

انبردست‌های ساخته شده‌ی این برند که می‌توانیم از جمله‌ی آن‌ها به انبردست سایز 6 اینچ و 8 اینچ آن اشاره کنیم نیز از این قاعده مستثنی نیستند.

انبردست رونیکس

ممکن است نام این برند به گوش شما خورده باشد و در بازار اکثر ابزارهای برقی این برند را دیده باشید. اما لازم به ذکر است برند نام آشنا و باکیفیت رونیکس علاوه بر تولید محصولات برقی به تولید ابزارآلات دستی از جمله انبردست رونیکس نیز پرداخته است.

انبردست-رونیکس

اکثر ابزارآلات دستی این برند در کشورهای قاره‌ی آسیا تولید و به بازارهای جهانی عرضه می‌شود.

انبردست‌های ساخته شده توسط برند رونیکس به تیغه‌هایی از جنس فولاد سخت‌کاری شده و حرارت دیده با بالاترین کیفیت و دسته‌های  از جنس TPR مرغوب مجهز شده‌اند. تمامی این انبرها بر اساس استانداردهای GS و TUV آلمان تولید شده‌اند تا خیال شما را از کیفیت آسوده سازند.

در نتیجه 

حال که با انبردست و برندهای محبوب تولید کننده‌ی آن در بازار ایران آشنا شدید ، می‌توانید به راحتی تمامی این برندها را بررسی کرده و نوع مناسب آن را انتخاب نمایید.

وب سایت ابزارلاین، سایتی متنوع و فروشگاهی زیر نظر Metawebz.org ، یکی از مهم ترین ابزارآلاتی که به خریداران خود عرضه می کند، انبر و انبردست های مختلف می‌باشد ، که این ابزار از تنوع بسیار بالا و برند‌های معروفی برخوردار است.

اگر نیازمند انبردست خاصی هستید که جنس مرغوب با قیمت مناسب ، داشته باشد ، می‌توانید جهت راهنمایی و خرید انبردست از ابزار لاین مشاوره رایگان بگیرید . می‌توانید برای مشاوره و راهنمایی با شماره‌های 09127546504 - 02166704671 تماس حاصل فرمایید .

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها