لپ تاپ‌های جدید سری Inspiron Plus و 2-in-1 کمپانی دل معرفی شدند

کمپانی دل در دسترس بودن لپ تاپ‌های سری Inspiron Plus و لپ تاپ‌های ۲ در ۱ جدید خود را اعلام کرده است و هم‌اکنون وارد رقابت بزرگی در جهان لپ تاپ ها می‌شوند.
کد خبر: ۱۳۷۵۲۲۳

 

 

لپ تاپ دل Inspiron 14 و Inspiron 14 plus با پشتیبانی از دالبی ویژن و دالبی اتمز روانه بازار شده‌اند و می‌توانند با طراحی جمع و جور خود،‌ شرایط بسیار خوبی در بازار داشته باشند.

این لپ تاپ‌ها می‌توانند تجربه پخش رسانه را با پشتیبانی از دالبی ویژن و دالبی اتمز فراهم کنند. دومین لپ تاپ هم با مجموعه‌ای از اسپیکرهای چهارگانه تقویت شده است. مدل ۱۶ اینچی هم نسبت تصویر ۱۶:۱۰ داشته و می‌توانید آن با را وضوح 3K دریافت کنید.

با خرید لپ تاپ دل می‌توانید آخرین پردازنده‌های نسل دوازدهم اینتل Core سری H را به همراه داشته و پردازنده گرافیکی اختیاری RTX 3060 را هم داشته باشید که توسط حافظه DDR5 و با فرکانس ۴۸۰۰ مگاهرتز پشتیبانی می‌شود. قیمت لپ تاپ دل هم از ۸۹۹ پوند برای دل اینسپایرون ۱۴ پلاس و ۹۲۹ پوند برای دل اینسپایرون ۱۶ پلاس شروع می‌شود.

لپ تاپ‌های بعدی دل هم Inspiron 14 و اینسپایرون ۱۶ نام دارند. این لپ تاپ‌ها با نمایشگرهایی با نسبت تصویر ۱۶:۱۰ روانه بازار شده و انتخابی از پردازنده‌های نسل دوازدهم اینتل Core را برای شما فراهم می‌کنند. پردازنده‌های سری رایزن ۵۰۰۰ همراه با گرافیک رادئون را هم خواهیم داشت.

فناوری‌های برتر

کمپانی دل همچنین با وجود فناوری کاهش نویز مبتنی بر هوش مصنوعی برای کاهش نویز پس زمینه استفاده کرده است. لپ تاپ اینسپایرون ۱۴ کمپانی دل که قابلیت ۲ در ۱ دارد از ۶۴۹ پوند قیمت شروع خواهد شد و دل اینسپایرون ۱۶ با همین قابلیت هم قیمت ۶۶۹ پوندی دارد. جدیدترین مدل‌های هیبریدی دارای نمایشگرهایی با نسبت تصویر ۱۶:۱۰ هستند و مجموعه‌ای پردازنده‌های نسل دوازدهم اینتل Core یا پردازنده‌های سری رایزن ۵۰۰۰ با گرافیک رادئون را هم دارند. مدل ۱۴ اینچی دارای صفحه لمسی ۱۴ درصد بزرگ‌تر بوده و شما می‌توانید یک قلم اختیاری هم برای نوشتن داشته باشید.

همه این لپ تاپ‌ها از سری جدید اینسپایرون پلاس هستند و برای خرید از طریق سایت دل هم آماده شده‌اند. قیمت لپ تاپ ها کاملا مناسب بوده و قابل رقابت با محصولاتی است که قبلا عرضه شده بودند. با خرید لپ تاپ ایسر هم می‌توانید قیمت پایین‌تری را به همراه داشته و باز هم به یک سری لپ تاپ‌های هیبریدی دسترسی پیدا کنید. لپ تاپ‌های کمپانی دل همواره از بدنه محکمی برخوردار بوده و به دلیل خلاقیت در طراحی در بازار شناخته می‌شوند. اگر به دنبال چنین شرایطی هستید، حتما لپ تاپ‌های جدید سری اینسپایرون کمپانی دل را تست کنید. در ادامه بیشتر به لپ تاپ‌های ۲ در ۱ خواهیم پرداخت.

لپ تاپ‌های ۲ در ۱ هیبریدی

می‌دانیم که لپ تاپ‌ها در انواع مختلف و تنوع بالایی روانه بازار می‌شوند و قیمت لپ تاپ هم با توجه به این انواع می‌تواند متفاوت باشد. لپ تاپ‌های هیبریدی که با نام ۲ در ۱ هم در بازار شناخته می‌شوند، از لولای ۳۶۰ درجه برخوردار بوده و می‌توانند با برگرداندن صفحه نمایش به‌عنوان یک تبلت هم قابل استفاده باشند. البته، به‌دلیل ساختار لپ تاپ گونه این محصولات، مشخصات فنی تبلت‌ها بسیار بالاتر از تبلت‌های عادی در بازار است. این لپ تاپ‌ها برای اینکه به‌صورت تبلت هم قابل استفاده باشند، یقینا صفحه نمایش لمسی داشته و معمولا یک قلم هم برای یادداشت برداری و کار آسان‌تر می‌توانند داشته باشند.

لپ تاپ‌های هیبریدی بیشتر برای دانشجویان، دانش آموزان و محل کار مناسب است. افراد با کمک آن‌ها فضای کاربردی را کاهش داده و سریعا می‌توانند یادداشت برداری با انگشت دست را هم داشته باشند. دیگر نیازی به اشغال کردن یک میز برای قرار دادن لپ تاپ نیست و در حالت تبلت هم می‌توانید آن را به دست گرفته و استفاده کنید. با خرید لپ تاپ دل اینسپایرون جدید می‌توانید به چنین امکاناتی دسترسی پیدا کنید. این لپ تاپ های جدید دارای قابلیت‌های ممتازی بوده و کمک می‌کنند که ارزش خرید لپ تاپ هم بالا رود.

خرید لپ تاپ‌های هیبریدی

شما با یک بار خرید، می‌توانید دو محصول «لپ تاپ» و «تبلت» را همزمان داشته باشید. به همین دلیل است که قیمت لپ تاپ در چنین شرایطی ارزش خرید بیشتری خواهد داشت. علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به فروشگاه مقداد آی تی به چنین محصولاتی دسترسی پیدا کرده و خرید خود را نهایی کنید. اگر دانشجویی هستید که نیاز به طراحی و کار با نرم‌افزارهای مدل سازی در کلاس درس دارید، با خرید لپ تاپ دل اینسپایرون پلاس جدید، شرایط لازم برای این کار را فراهم کنید. با چنین لپ تاپ‌هایی می‌توانید راحت‌تر از کاغذ یا هر وسیله دیگری عملیات خرید را انجام دهید.

این لپ تاپ‌ها برای کاربردهای دیگر هم هستند و مشکل خاصی در این راستا نخواهید داشت. می‌توانید برای سرگرمی و طراحی دوستانه از آن استفاده کرده و در مسافرت هم از لپ تاپ استفاده کنید. لپ تاپ‌های سری اینسپایرون مشخصات فنی بالایی داشته و با قیمت بسیار خوبی می‌توانید آن‌ها را تهیه کنید. قیمت لپ تاپ دل با توجه به چنین امکاناتی ارزشمند بوده و چندین سال می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. دل لپ تاپ‌های گیمینگ خوبی هم در سری G وارد بازار کرده است که متعلق به سال جدید میلادی هستند و می‌توانید با خرید آن‌ها، از بازی‌های ساده تا سنگین را با بهترین گرافیک اجرا کنید.

خرید لپ تاپ از مقداد آی تی

فروشگاه مقداد آی تی به‌عنوان سایتی پیشرو در ارائه کالاهای مورد نیاز مردم، کمک می‌کند که در بررسی قیمت لپ تاپ و خرید آن شرایط ایده آلی را تجربه کنید. تنوع محصولات در سایت وجود داشته و به‌عنوان مرجع دریافت قیمت هم می‌توانید به سایت کنید. قیمت لپ تاپ عاملی مهم در هنگام خرید است و کمک می‌کند که آن را با بودجه خود مقایسه کرده و تحلیلی هم روی مشخصات فنی داشته باشید. مشخصات فنی زمانی ارزشمند خواهد بود که با قیمت مناسبی در اختیار شما قرار گرفته و قیمتی بالاتر از حد و اندازه خودش نداشته باشد. در هنگام خرید لپ تاپ ایسر و خرید لپ تاپ دل در کنار برندهای دیگر می‌توانید به این موضوع توجه ویژه نشان دهید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها