مدیرکل ورزش وجوانان استان همدان گفت: سهم اداره کل ورزش و جوانان استان همدان از سفر رییس جمهور به استان همدان 184 میلیارد تومان است که مبلغ به پروژه های نیمه تمام عمرانی اختصاص خواهد یافت.
کد خبر: ۱۳۷۵۱۲۱

به گزارش جام جم آنلاین همدان، علی حقیقی در خصوص مصوبات سفر ریاست جمهور به استان همدان اظهار داشت: در سفر پرخیر و برکت آیت الله رئیسی به استان همدان و حضورمعاون وزیر وزارت ورزش و جوانان به عنوان نماینده تام اختیار وزیر مباحثی از جمله تکمیل پروژه های نیمه تمام عمرانی مورد بررسی گرفت.

وی افزود: در این سفر خیر و برکت 184 میلیارد تومان به پروژه های نیمه تمام عمرانی استان اختصاص پیدا کرد که اعتبارات جهت تکمیل شش پروژه ورزشی بانوان، تکمیل سالن های باستانی، تکمیل سه استخر و سالن سرپوشیده و تکمیل 15 زمین چمن مصنوعی در سطح استان خواهد بود.

حقیقی در ادامه با اشاره برپایی میز خدمت وزارت ورزش و جوانان در سفر ریاست محترم جمهور گفت: ۱۲۸ درخواست مراجعه کنندگان در ستاد میز ارتباطات مردمی وزارت ورزش و جوانان کشور با حضور سیدمحمد پولادگر معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان کشور مورد بررسی قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: میز ستاد ارتباطات مردمی وزارت ورزش و جوانان همزمان با سفر رئیس جمهور به استان همدان در پنجم و ششم مردادماه با حضور معاون وزیر و مدیرکل دفتر بازرسی و شکایت وزارت ورزش و جوانان در محل اداره کل دایر و مشکلات بخش‌های مختلف مردمی و حقوقی رسیدگی و برطرف شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها