سرپرست صدا و سیمای مرکز بوشهر در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر تشریح کرد؛

عملکرد صدا و سیما ویژه ماه های محرم و صفر

مهدی حیدری در این دیدار ، با اشاره به اهمیت بیان ریشه های تاریخی و اعتقادی قیام امام حسین (ع) افزود:بنای برنامه های صدا و سیمای مرکز بوشهر در ایام سوگواری ماه های محرم و صفر بر این است که تبیین معارف اهل بیت (علیهم السلام) در صدر اهداف قرار داشته باشد
کد خبر: ۱۳۷۵۰۶۰

به گزارش جام جم آنلاین بوشهر،سرپرست صدا و سیمای مرکز بوشهر در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با ارائه گزارشی از عملکرد صدا و سیمای مرکز بوشهر به تشریح طرح و برنامه های ویژه ماه های محرم و صفر پرداخت .
مهدی حیدری در این دیدار ، با اشاره به اهمیت بیان ریشه های تاریخی و اعتقادی قیام امام حسین (ع) افزود:بنای برنامه های صدا و سیمای مرکز بوشهر در ایام سوگواری ماه های محرم و صفر بر این است که تبیین معارف اهل بیت (علیهم السلام) در صدر اهداف قرار داشته باشد و بعد از آن به نمایش جلوه های زیبای سوگواری مردم بوشهر در این ایام پرداخته شود .
سرپرست صدا و سیمای مرکز بوشهر در بخش دیگری از سخنان خود عنوان نمود: وضعیت تجهیزات و امکانات مرکز بوشهر بسیار نامناسب و فرسوده است و با توجه به اینکه صدا و سیما در حال حاضر در خط مقدم جبهه جنگ نرم قرار دارد ، با این شرایط علیرغم تلاش و کار جهادی همکاران ما در مرکز بوشهر ، متاسفانه برای رسیدن به پویایی لازم امکانات سخت افزاری مناسب را در اختیار نداریم .
آیت الله صفایی بوشهری در این دیدار با تشکر از تلاش های صدا و سیمای مرکز بوشهر و تأکید بر لزوم تلاش برای افزایش کیفیت ومحتوای برنامه ها گفت: صدا و سیمای استان در مسیر نیل به اهداف متعالی خود از حمایت کامل ایشان برخوردار خواهد بود. ومسئولین استان نیز باید در جهت رفع مشکلات صداوسیما تمام تلاش خود را به کار گیرند.

 

جام جم آنلاین-زهراماندنیان فرد-خبرنگار

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها