5 نکته در انتخاب یک قالیشویی حرفه‌ای که باید بدانید

شستشوی درست و اصول قالی و قالیچه‌ها برای همه افراد یک چالش بسیار بزرگ است. معمولا در برخی ایام سال مانند نزدیک عید و پاییز که مردم در حال خانه‌تکانی‌اند به فکر شستن فرش‌هایشان نیز هستند.
کد خبر: ۱۳۷۵۰۴۶

5 نکته در انتخاب یک قالیشویی حرفه‌ای که باید بدانید

یکی از دغدغه‌های آنها در این میان پیدا کردن یک قالیشویی کاربلد و حرفه‌ای است. زیرا کیفیت کار قالیشویی روی تمیز شدن فرش و آسیب نرسیدن به آن تاثیر مستقیم دارد. برخی همیشه این سوال در ذهنشان وجود دارد که آیا قالیشویی فرش من را خراب می‌کند یا خیر؟ ما در ادامه این مطلب از قالیشویی ملت قصد داریم 5 نکته مهم را در انتخاب یک قالیشویی حرفه‌ ای بیان کنیم که شما با دانستن آن می‌توانید یک شرکت قالیشویی مناسب و کاربلدی را پیدا کنید که آسیبی به قالی و قالیچه‌های شما نمی‌زند.

نکات انتخاب قالیشویی خوب

اگر قصد دارید قالیشویی حرفه‌ای و خوبی را برای شستشوی فرش‌هایتان انتخاب کنید باید قبل از هرچیزی به این 5 نکته توجه کنید. نکات کاربردی زیر به شما کمک می‌کند تا در هزینه‌های خود نیز صرفه‌جویی کنید. 5 نکته مهم در انتخاب یک شرکت خدماتی قالیشویی عبارتند از:

1.     امتیاز تجربه و سابقه کار بالا

سابقه بالا و تجربه داشتن یک شرکت قالیشویی فرش، یک امتیاز مهم است. قالیشویی‌هایی که سابقه کاری بالایی دارند معمولا تعداد بسیار زیادی فرش در طول سالها خدمت خود شسته‌اند. به همین دلیل آنها از پس شستن هر نوع و مدل فرش برمی‌آیند و به آنها کمترین آسیب را وارد می‌کنند. سال‌های زیادی است که کارخانه‌ها به اعتبار خدمات با‌کیفیت، توانسته‌اند مشتریان زیادی را به خود جذب کرده و حفظ‌شان کنند.

2.     تحقیق در مورد رضایت مشتری

قالیشویی‌ها معمولا با افراد بسیار زیادی در طول روز سروکار دارند و باید بتوانند رضایت اکثر آنها را به دست بیاورند، زیرا در غیر اینصورت ضرر خواهند کرد. شما از طریق برخی روش‌ها می‌توانید رضایت مشتریان یک شرکت قالیشویی را مشاهده نمایید. به عنوان مثال در خصوص قالیشویی ملت می‌توانید به وبسایت این قالیشویی مراجعه کرده و به بخش تماس با قالیشویی ملت بروید و از طریق راه‌های ارتباطی مانند اینستاگرام این شرکت، از رضایت مشتریان آن مطلع شوید. قطعا اگر مشتریان ناراضی وجود داشته باشد، از طریق کامنت این نارضایتی را اعلام کرده‌اند. علاوه بر نظرات آنلاین، تعداد شعبه‌های قالیشویی‌ این نوید را به شما می‌دهد که مشتریان راضی وجود دارد.

وجود مشتریان قدیمی و ثابت و همچنین تعداد زیاد مراجعه‌کنندگان همگی نشان‌دهنده رضایت مشتریان است. علاوه بر روش‌های بالا، از طریق پرس‌وجو کردن از طریق دوستان و آشنایان می‌توانید یک قالیشویی مناسب و حرفه‌ای را انتخاب کنید. در این صورت به راحتی می‌توانید میزان سطح رضایت آنها را به طور مستقیم بپرسید.

3.     کیفیت خدمات

یکی دیگر از ویژگی‌های یک قالیشویی حرفه‌ای و عالی، ارائه خدمات بسیار باکیفیت است. در واقع حرف اول و آخر را همیشه کیفیت می‌زند. در حقیقت سایر نکات بالا به نسبت کیفیت از اهمیت کمتری برخوردارند. کیفیت کار یک کارخانه مجموعه کارها و موادی است که برای شستن قالی و قالیچه‌ها از آنها بهره می‌برد. نحوه برخورد با ارباب رجوع، تعهد کاری و احترام به حق مشتری از مسائل مهم دیگری هستند که کیفیت خدمات را تحت الشعاع قرار می‌دهند. خوش قول بودن و سرموقع تحویل دادن فرش‌ نیز جز تعهداتی است که منجر به رضایت مشتری و کیفیت بهتر می‌شود.

images_1659281334.jpg

4.     دسترسی آسان و مناسب

همیشه سعی کنید یک قالیشویی نزدیک به منزل خود را انتخاب کنید. دور بودن برخی از کارخانه‌های قالیشویی از نظر مسافت باعث بالا رفتن هزینه‌های رفت‌وآمد و دشواری حمل و نقل خواهد شد. بنابراین بهتر است با انتخاب مکان‌های نزدیک‌تر و در دسترس‌تر، در هزینه‌ها صرفه‌جویی کنید. علاوه بر هزینه، هنگامی که مسافت کمتر باشد، تحویل زودتر انجام خواهد شد.

5.     مجاز بودن قالیشویی

آخرین نکته‌ای که در انتخاب یک قالیشویی حرفه‌ای باید به آن توجه کنید، مجاز بودن قالیشویی است. بسیاری تصور می‌کنند منظور از مجاز بودن یعنی داشتن جواز و مجوز کارخانه. اما اینگونه نیست. برخی از مراکز قالیشویی فرش، علاوه بر شستن قالی‌ها، خدمات دیگری مانند تعمیر و رفوگری نیز انجام می‌دهند. کارخانه‌هایی که به صورت مجاز فعالیت می‌کنند علاوه بر جواز و مجوز کارخانه باید مجوز اتحادیه قالیشویی‌ها را داشته باشد و تحت نظر این اتحادیه کار کند.

وجود این مجوز به شما این اطمینان را می‌دهد که فرشتان در محلی امن شسته می‌شود و آسیبی به آن وارد نخواهد شد. در این صورت تمامی پروسه قالیشویی که شامل گرفتن سفارش، شستن و خشک کردن فرش است، تحت نظارت کارشناس انجام خواهد شد. یکی دیگر از مزیت‌های قالیشویی‌های مجاز، تحویل به موقع و سالم فرش به صاحبین قالی است.

خوب تا به اینجا با 5 نکته مهم انتخاب یک قالیشویی فرش به خوبی آشنا شدید. اما بالاخره برای شستن فرش‌ها به کجا باید مراجعه کنید؟

برای شستن فرش‌ها به کجا مراجعه کنیم؟

پس از مطالعه نکات بالا احتمالا این سوال در ذهن شما نقش بسته است که برای شستن فرش‌ها باید به کجا مراجعه نمود؟ شستشوی فرش یک موضوع مهم و پراهمیت است. باید برای این کار به یک جای مطمئن مراجعه کنید تا به خوبی و اصولی فرش‌هایتان شسته شود. برخی از کارخانه‌هایی که به صورت غیر‌قانونی اقدام به شستن فرش می‌کنند، حرفه‌ای نیستند و از مواد نامناسب استفاده می‌کنند. استفاده از مواد نا‌مرغوب و حمل و نقل غلط در خراب شدن بافت فرش تاثیر زیادی دارد. قالیشویی ملت با بالاترین کیفیت فرش شما را تمیز و پاکیزه می‌کند و با صرف کم‌ترین زمان، فرش را به شما تحویل می‌هد.

images_1659281349.jpg

ارائه خدمات قالیشویی ملت

با توجه به توضیحات بالا اگر دارای یک فرش ماشینی و دستبافت هستید و قصد شستن آن را دارید و همچنین برایتان مهم است که از مواد شوینده مرغوب در شست‌وشوی آن استفاده کنند، قالیشویی ملت یک انتخاب مناسب خواهد بود. همچنین اگر به دنبال تعمیر، شستن قالی، مبل‌شویی هستید می‌توانید از خدمات قالیشویی ملت بهره ببرید. این قالیشویی با ارائه بهترین خدمات می‌تواند به شما کمک کند. با استفاده از خدمات این قالیشویی می‌توانید قالی‌های خود را با کیفیت بشویید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها