پیکر پنج شهید مدافع حرم تازه تفحص شده در حرم مطهر امام مهربانی‌ها طواف داده می‌شوند.
پیکر پنج شهید مدافع حرم تازه تفحص شده در حرم مطهر امام مهربانی‌ها طواف داده می‌شوند.
کد خبر: ۱۳۷۴۸۶۵
به گزارش جام جم آنلاین خراسان رضوی، هم‌زمان با سومین روز از ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله‌الحسین (ع) و یاران باوفایش، مشهد مقدس میزبان پیکر پاک پنج شهید مدافع حرم لشکر فاطمیون خواهد بود.
پیکر مطهر این شهیدان که در مناطق حلب، خان طومان و مورک سوریه تفحص شده است ساعت 18 روز دوشنبه دهم مرداد ماه جاری با حضور عزادارن حسینی بویژه خانواده های معظم شهدا و ایثارگران از میدان شهدا به سمت بارگاه ملکوتی امام هشتم تشییع می‌شوند.
همچنین پیکر مطهر این شهیدان پس از اقامه نماز و طواف در حرم امام رضا (ع) جهت خاکسپاری در جوار هم‌رزمان شهیدشان به زادگاهشان منتقل خواهد شد.
شهیدان والامقام عبدالله اسکندری، عباس آسمیه، مصطفی تاش موسی، رحیم کابلی و محمد امین کریمیان به ترتیب در سال های 1337، 1368، 1348، 1342 و 1373چشم به جهان گشودند و در سال های 93، 94و 95 در مناطق عملیاتی سوریه به مقام رفیع شهادت نائل آمدند.
گفتنی است شهید عبدالله اسکندری از جانبازان سرافراز 8 سال دفاع مقدس بوده و از سال 1388 تا 1392 عنوان مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس، در سوابق درخشان این شهید افتخار آفرین به چشم می خورد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها