با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمان انجام شد:

نوسازی و تجهیز ناوگان خودرویی (بالابر)شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان اعلام کرد که بارندگی‌های اخیر و جاری شدن سیلاب،خسارت سنگینی به زیرساخت‌های برق در محدوده تحت مدیریت این شرکت وارد کرده است.
کد خبر: ۱۳۷۴۸۴۰

به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛محمد سلیمانی،در جمع خبرنگاران شهرستان رفسنجان گفت:اقدامات اجرایی شده توسط توزیع برق شمال استان کرمان در رابطه با شرایط هشدار رخدادهای جوی و ورود سامانه مونسونی،در سه بخش برنامه‌ریزی و اجرایی شد.

وی گفت:قبل از وقوع این پدیده،جلسات هماهنگی ستاد مدیریت بحران در سطح شرکت تشکیل و همه سناریوهای مرتبط با مخاطرات ناشی از بارندگی و سیلاب احتمالی بررسی و اقداماتی برنامه ریزی و مصوب شد.

سلیمانی،ادامه داد:مقاوم سازی پایه‌های واقع در مسیل، ایمن سازی پست‌های توزیع زمینی، بازدید از شبکه،جمع آوری اشیای معلق و مخاطره آمیز در حریم شبکه،مرمت حفاری‌ها،بررسی سناریوهای مانور فیدرهای فشار متوسط و ... با توجه به مخاطرات انجام شد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق شمال استان کرمان گفت:در زمان وقوع بارندگی،اکیپ‌های امداد و عملیات در محل‌های تعیین شده در سطح رفسنجان و سایر شهرستان‌های تحت مدیریت این شرکت مستقر شدند.

وی گفت:بارش رگباری،بروز سیلاب،صاعقه در شهرستان‌های رفسنجا ن،نوق،کشکوئیه،انار،زرند،شهربابک،چترود وراور منجر به خساراتی شد.

وی گفت:تاکنون 300 اصله پایه برق شکسته وتعدادی از پست های توزیع و شبکه آسیب جدی دیده است،اما همکاران شرکت توزیه در کوتاه ترین زمان ممکن با اصلاح در شبکه و یا با مانور شبکه برق را در حالت پایدار نگه داشته اند و در روستاهای که مسیر دیترسی ندارند به محض بازسدن مسیر شبکه توزیع اصلاح خواهد شد.

سلیمانی،گفت:با ورود سریع و به موقع نیروها،مشکلات در کوتاهترین زمان ممکن رفع و زمینه تامین برق مطمئن و پایدار فراهم شد به طوریکه اکنون هیچ مشکلی در تامین برق نداریم.

وی اضافه کرد:اکیپ های امداد و عملیات توزیع برق شمال استان هم اکنون در محل وقوع سیل در شهرستان رفسنجان  به صورت شبانه روزی حضور دارند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها