بازدید مدیر جهاد کشاورزی کاشمر از فروشگاه های کالاهای اساسی بخش کشاورزی سطح شهرستان کاشمر

مدیر جهاد کشاورزی با همراهی بازرسان اداره توسعه و بازرگانی مدیریت از فروشگاه های کالاهای اساسی سطح شهرستان بازدید به عمل آوردند.
مدیر جهاد کشاورزی با همراهی بازرسان اداره توسعه و بازرگانی مدیریت از فروشگاه های کالاهای اساسی سطح شهرستان بازدید به عمل آوردند.
کد خبر: ۱۳۷۴۶۹۱
 خراسان رضوی _ جام جم آنلاین - مدیر جهاد کشاورزی کاشمر در بازدید از فروشگاه های کالاهای اساسی بخش کشاورزی گفت:اینگونه بازدیدهای میدانی به منظور رصد بازار محصولات کشاورزی و برخورد با گران‌فروشی ودر راستای تشدید نظارت موثر و مستمر در بازار و کنترل قیمت اقلام و کالاهای اساسی بخش کشاورزی انجام می گیرد. محمد شجعی افزود: تامین کالاهای اساسی، نظارت مستمر بر مراکز عرضه مستقیم کالاها و مایحتاج ضروری، برقراری آرامش در بین آحاد مردم و البته کوتاه کردن دست واسطه‌ها و دلالان از مهم‌ترین راهبردهای ما در اینگونه بازدیدها می باشد. 
وی ادامه داد:این امر در حالیست که مردم روزها و ماه‌های سخت و طاقت‌فرسایی را به واسطه شیوع ویروس کرونا تجربه کردند و امروز بیش از هر زمان دیگری، نیاز به آرامش و تزریق امید دارند. 
مدیر جهاد کشاورزی کاشمر بیان کرد:درحال حاضربرای تامین کالا‌های اساسی مردم مشکلی وجود ندارد هرچند تغییر قیمت‌ها باعث شده که تقدم و تأخر در توزیع کالا‌های بوجود آید، اما ظرف روز‌های آینده با برنامه ریزی های دولت و ارائه کالابرگ الکترونیکی به نقطه مطلوب خواهیم رسید.
او تصریح کرد:دولت سیزدهم در اقدامی کم‌نظیر نسبت به عرضه گسترده اقلام و کالاهای اساسی در سطح بازار همت گمارده و در قالب قرارگاه امنیت غذایی  و تشکیل کمیته اقدام مشترک در بازار استان‌ها و پیرو آن در شهرستان‌ها، به طور مستمر بازار را مورد نظارت و بازرسی قرار داده است.
شجعی اظهار کرد:خوشبختانه بازار به یک ثبات نسبی رسیده و قیمت اقلامی ازجمله روغن و حبوبات کاهش پیدا کرده است واین امیدواری به مردم بوجود آمده که هیچگونه کمبود و مشکلی در تامین مایحتاج آنها نخواهد بود.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها