آخرین سفر پوتین به ایران و لبخند نزدن او، بازتاب وسیعی در رسانه‌­ها به دنبال داشت. این شخصیت مهم سیاسی در دنیا، هنگامی که با ریاست جمهوری ایران و ترکیه، در تهران دور هم جمع شدند، کسی لبخندش را ندید.
آخرین سفر پوتین به ایران و لبخند نزدن او، بازتاب وسیعی در رسانه‌­ها به دنبال داشت. این شخصیت مهم سیاسی در دنیا، هنگامی که با ریاست جمهوری ایران و ترکیه، در تهران دور هم جمع شدند، کسی لبخندش را ندید.
کد خبر: ۱۳۷۴۶۶۶

واقعا چرا لبخند ولادیمیر پوتین، این افسر اطلاعاتی سابق شوروی و رئیس جمهوی فعلی روسیه، انقدر مهم شده است که همه منتظرش بودند؟ آیا دلیل نخندیدن او، سیاسی بود یا واقعا مشکلی داشت؟ آیا در این سفر سیاستمداران ما توانسته بودند امتیازی از پوتین بگیرند که این چنین چهره او در هم بود؟ آیا دلیل نخندیدن پوتین در بیماری خفته او ریشه دارد یا شایعاتی که مبنی  بر استفاده پوتین از سیستم ارتودنسی نامرئی به گوش می‌رسد واقعیت دارند؟

با ما باشید تا در این مطلب، پاسخ پرسش‌های زیر را به شما بدهیم تا کمی از کنجکاوی و سوالات ذهنی شما کم شود.

  1. چرا کسی لبخند پوتین را در ایران ندید؟
  2. شایعه بیماری ولادمیر پوتین تا چه اندازه واقعیت دارد؟
  3. تاریخچه­ سفرهای پوتین به ایران و لبخند پوتین چگونه بوده است؟

درباره ولادمیر پوتین و سفر او به ایران

ولادیمیر پوتین، سیاستمدار بزرگ روسی و افسر سابق اطلاعتی شوروی است. کمتر کسی در دنیا وجود دارد که با او و سیاست­‌هایش آشنا نباشد. این روزها سفر پوتین به ایران و جریان لبخند نزدن او، ورد زبان همه شده است. سفر پوتین به ایران 1401 به گونه‌­ای متفاوت‌­تر از سفرهای قبلی او بود. ظاهرا دستاورد سفر پوتین به ایران و این دورهمی، رضایت بخش بوده و قائدتا پوتین باید یک لبخند به لب می‌­داشت. اگر این ملاقات را بیشتر بررسی کنیم و از جهات مختلف آن را ارزیابی کنیم، می­‌بینیم که پوتین از لحظه­‌ی ورود به ساختمان ریاست جمهوری و مقر ملاقات، تا لحظه‌­ی رفتن از ایران، حتی یک لبخند هم نزد..

اما واقعا چه اتفاقی افتد که پوتین نخندید؟ آیا او به ایران امتیازی داده است که نباید می­‌داد؟ آیا در هنگام ملاقات صحبتی گفته شد یا درخواستی مطرح شد که پوتین به فکر فرو رود و نتواند بخندد؟

پاسخ خیر است. شواهد حاکی از آن است که در این سفر، ایران، روسیه و ترکیه توانستند به یک توافق سه جانبه برسند و روابط خود را گسترش بدهند. اما اینکه پوتین نخندید، احتمالا دلیلی به جز دلایل سیاسی داشته است. ممکن­ترین حالتی که می‌­توان برای نخندیدن پوتین در نظر گرفت، مشکل سلامتی و شایعاتی است که در باره تاثیرات بیماری او روی دندان‌هایش به گوش می‌رسد. شاید با خود فکر می‌­کنید که ولادمیر پوتین مشکل نامرتبی دندان دارد و به همین خاطر نخواسته است بخندد تا دندان­‌هایش مشخص شوند. اما باید بگوییم که پوتین یک تیم حرفه­‌ای متشکل از پزشک و دندانپزشک به همراه خود دارد که می‌­توانند بهترین خدمات دندانپزشکی و پزشکی را برای وی انجام دهند. هیچ مشکل جسمی وجود نخواهد داشت که از دید این پزشکان پنهان بماند. دندان و نامرتبی آن که جای خود دارد. شاید بهتر باشد در مورد مراقبت­های پزشکی و دندانپزشکی این شخصیت، چیزهایی بدانید که در ادامه به این مطلب پرداخته شده است.

مراقبت­های پزشکی مخصوص ولادیمیر پوتین

سفر پوتین به ایران، مطمئنا همراه با تیم پزشکی او انجام شده است. نه تنها پزشک ، بلکه تیم دندانپزشک و مراقبتی پوتین، همراه او بوده اند. مراقبت‌­های دندانپزشکی و پزشکی پوتین، بین تمام سیاستمدران شرقی و غربی دنیا، زبانزد است. بسیار هم طبیعی است چون ولادمیر پوتین، یک افسر اطلاعاتی در حکومت شوروی سابق بوده است. حکومتی که تمام قدم­‌های جلوی پای خود را در هر چیزی پیش بینی می‌­کرد. به همین خاطر بهترین تیم مراقبتی و دندانپزشکی، شبانه روز مراقب  سلامتی و دندان­‌های او هستند تا مشکلی پیش نیاید. این تیم متشکل از بهترین متخصص عصب کشی دندان ، متخصص زیبایی و فک و جراحان دندانپزشک است. اگر مشکلی برای دندان‌­های او پیش بیاید، این تیم با مراقبت هرچه تمام، اورا بیهوش کرده و بدون هیچگونه دردی، درمان‌های دندانپزشکی با بیهوشی را برای او انجام می‌دهند.. موضوع فقط به مراقبت­های دندانی ختم نمی­‌شود. پوتین در هر زمینه­‌ای برای سلامتی جسمی و روحی خود، بهترین متخصصان و پزشکان دنیا را در کنار خود دارد.

تیم پزشکی و دندانپزشکی ولادمیر پوتین

 

سوابق تاریخی سفرهای پوتین به ایران و لبخندهای او

اگر نگاهی به سفرهای ولادمیر پوتین به ایران و سایر کشورها بیندازید، می‌­بینید که این شخصیت برجسته­‌ی سیاسی، مانند بقیه‌­ی مقامات سیاسی کشورهای دیگر، جایی نمی‌­رود. گاهی پیش آمده است که محافظان او روزها و شاید ماه ها قبل از ورود پوتین به یک کشور، تمام جوانب احتیاط را سنجیده و موقعیت­‌ها را بررسی می‌­کنند تا هر گونه خطر احتمالی را دفع کنند. آن­ها وظیفه‌­ی حفاظت از جان پوتین را بر عهده دارند. پوتین برای حمل و نقل از فرودگاه تا محل مورد نظر، فقط از اتومبیل شخصی خود استفاده می‌­کند. یک تیم اسکورت حرفه­‌ای نیز او را همیشه همراهی می‌­کنند تا از فرودگاه به مکان مورد نظر ملاقات یا مقر دولتی، برود.

پس کاملا مشخص است که چنین شخصیت مهمی، نه تنها خود، بلکه محافظان او نیز نگران سلامتی و حفظ جان او هستند. اگر پوتین لبخند نزده است نمی‌توان ریشه آن‌ را در مشکلات بهداشتی و زیبایی دندان‌هایش جستجو کرد.

دندان در دهان، فقط جنبه‌­ی زیبایی و غذا جویدن ندارد. اگر مشکل خاصی برای دندان­‌ها و لثه پیش بیاید، می‌­تواند زمینه ­ساز بروز مشکلات جسمی دیگری شود. سلامت قلب و عروق و گوارش، در گرو دندان‌­های مرتب و سالم است. پس مطمئن باشید پوتین بهترین تیم دندانپزشکی را دارد که هفت روز هفته، سلامت او را چک می­‌کنند. زیبایی لبخند با وجود دندان­‌های مرتب و سالم، دو چندان می‌­شود. در سیاستمدران این جریان به شکل ویژه­‌تری نسبت به افراد عادی وجود دارد. این افراد باید از هر نظر دندان­‌های سالم و زیبایی داشته باشند. به همین خاطر مطمئن باشید اگر مشکل دندانپزشکی برای پوتین پیش آمده بود و دندان­‌های او نامرتب بود، از ارتودنسی نامرئی یا انواع ایمپلنت استفاده می‌­کرد تا کسی متوجه نشود و بتواند لبخند بزند. بهترین و پیشرفته‌­ترین امکانات ارتودنسی و ایمپلنت دنیا در اختیار این فرد می‌­باشد.

 اگر بخواهیم دلیل نخندیدن پوتین در این ملاقات سه جانبه را بررسی کنیم، باید بگوییم که سیاستمدران شرقی معمولا لبخند به لب ندارند. آن­ها به هر شکلی خود را نگه می­‌دارند تا لبخند باعث نشود کاریزمای خود را از دست بدهند. البته ممکن است که در جایی خندیده باشند و یا یک لبخند کوچک زده باشند. اما اختصصاً پوتین در این ملاقات سه جانبه، نخندید تا کاریزمای شخصیتی او، حفظ شود. شاید بتوان گفت کمتر کسی در طول تاریخ بشریت، به کاریزماتیک بودن پوتین می­رسد. به همین دلیل سعی می­‌کند تا در ملاقات‌­ها خیلی خشک و رسمی برخورد کند. دلیل لبخند نزدن او، همین است نه مشکلات پزشکی و دندانپزشکی.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها