دکتر ملک محمد نجفی در گفت و گو با جام جم آنلاین:

زمان سنجی عاملی اساسی در مدیریت فرهنگی محسوب می شود

معاون جدید توسعه مدیریت و منابع سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در گفت و گو با جام جم مطرح کرد:

تحقق دیپلماسی فرهنگی مطلوب نیاز به نگاه خلاقانه دارد

معاون جدید توسعه مدیریت و منابع سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی تاکید کرد: تحقق دیپلماسی فرهنگی مطلوب و عملیاتی، نیاز به نگاه خلاقانه و مبتکرانه دارد.
کد خبر: ۱۳۷۴۵۷۳

دکتر ملک محمد نجفی در گفت و گو با جام جم اظهار داشت: امروزه در حوزه منابع انسانی،در کنار ظرفیتها و توانمندی ها ما از خلاقیتها نیز سخن می گوییم.خلاقیتها سبب می شود تا در حوزه منابع انسانی ما از کمترین داشته ها بیشترین نتایج ممکن را کسب کنیم. در حوزه دیپلماسی فرهنگی نیز ما در کنار تجمیع ظرفیتهای موجود با ظرفیتهای جدید ، نیاز به هدایت آنها در ذیل یک نگاه خلاقانه داریم. این نگاه خلاقانه به دیپلماسی فرهنگی ما جهت می دهد و تحقق اهداف ما را در آن سوی مرزها تسریع می کند.

معاون جدید توسعه مدیریت و منابع سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی افزود: برگزاری دهمین اجلاس رایزنان فرهنگی درتهران فرصتی برای تاکید بر جوانب گوناگون دیپلماسی فرهنگی بود. در این نشست اشاره کردیم که چگونه می توان از ظرفیتهای موجود بیشترین استفاده رادر تحقق اهداف فرهنگی کشور نمود. قطعا در اینجا معاونت توسعه مدریت و منابع سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی نیز نقش خود را به عنوان یک طراح و ناظر به گونه ای پررنگ و موثر ایفا خواهد نمود. نگاه تحول گرایانه سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در دوران جدید، قطعا در تحقق این موارد نقش بسیار پررنگی ایفا نموده و روند پیش رو را در راستای تحقق منافع ملی کشور تسریع خواهد کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها