چمن مصنوعی مهد کودک یک کفپوش مناسب

چمن مصنوعی مهد کودک به عنوان کفپوشی ایمن و بهداشتی کاملا مناسب برای فضای مهد کودک می باشد. یکی از فاکتور هایی که در انتخاب مهد کودک برای اولیا مهم است ایمنی بالا و بهداشت محیط می باشد. ایمنی بالا و بهداشتی بودن محیط مهد کودک نشان دهنده اهمیت کادر مهد کودک به کودکان می باشد و از نشانه های یک مهد کودک استاندارد خواهد بود.
چمن مصنوعی مهد کودک به عنوان کفپوشی ایمن و بهداشتی کاملا مناسب برای فضای مهد کودک می باشد. یکی از فاکتور هایی که در انتخاب مهد کودک برای اولیا مهم است ایمنی بالا و بهداشت محیط می باشد. ایمنی بالا و بهداشتی بودن محیط مهد کودک نشان دهنده اهمیت کادر مهد کودک به کودکان می باشد و از نشانه های یک مهد کودک استاندارد خواهد بود.
کد خبر: ۱۳۷۴۵۷۲

یکی از فاکتور هایی که در انتخاب مهد کودک برای اولیا مهم است ایمنی بالا و بهداشت محیط می باشد. ایمنی بالا و بهداشتی بودن محیط مهد کودک نشان دهنده اهمیت کادر مهد کودک به کودکان می باشد و از نشانه های یک مهد کودک استاندارد خواهد بود. چمن مصنوعی مهد کودک به عنوان کفپوشی ایمن و بهداشتی کاملا مناسب برای فضای مهد کودک می باشد.

چرا باید از چمن مصنوعی در مهد کودک استفاده کنیم

یک مهد کودک شاد و سر زنده با آموزش های فوق العاده برای کودکان و والدین آنها بسیار لذت بخش و مورد تایید خواهد بود. به شرطی که در ابتدای امر ایمنی و بهداشت محیط به بهترین نحو در نظر گرفته شود. یکی از دغدغه های مدیران مهد کودک و والدین کودکان ضربه پذیری و ایمنی سطوح مهد کودک خواهد بود. کفپوش های متعددی برای کف حیاط مهد کودک، سالن و کلاس های آن وجود دارند اما تنها کفپوشی که علاوه بر ایمن بودن به راحتی نظافت شود و برای کودکان روحیه بخش باشد و احساس سرزندگی به آنها القا کند کفپوش چمن مصنوعی برای مهد کودک می باشد.

ویژگی های چمن مصنوعی مهد کودک

چمن مصنوعی مهد کودک به دلیل دارا بودن ویژگی های فوق العاده این روزها بسیار مورد استقبال و استفاده قرار گرفته است.

کفپوش چمن مصنوعی برای حیاط پیش دبستانی

زیبایی

چمن مصنوعی مهد کودک محصولی سر سبز و زیبا می باشد که به کودکان احساس خوشایند و لذت بودن در طبیعت را القا خواهد کرد. رنگ سبز چمن مصنوعی احساس سر زنده بودن و پویایی را برای کودکان به ارمغان خواهد می آورد، که در نتیجه سبب خلاقیت، تمرکز و رشد فکری و ذهنی کودکان خواهد شد.

ایمنی

یکی از مهمترین دلایل استفاده از چمن مصنوعی در مهد کودک ایمنی بالای آن می باشد. چمن مصنوعی مهد کودک بسیار ایمن بوده و از خاصیت ضربه پذیری فوق العاده ای برخوردار می باشد. حتی برای افزایش میزان ضربه پذیری چمن مصنوعی مهد کودک می توان یک لایه ژئوتکستایل و یا همان نمد در زیر چمن مصنوعی مهد کودک نصب کرد تا از ایمنی بالاتری برخوردار شود. هر چه میزان تراکم چمن مصنوعی مهد کودک بالا تر باشد ضربه پذیری بالاتری خواهد داشت.

بهداشتی

به هنگام استفاده از چمن مصنوعی مهد کودک شما نیاز به سم پاش و کود دهی نخواهید داشت. چمن مصنوعی مهد کودک فاقد گل و لای، بذر، حشرات و ... می باشد و از این نظر کاملا بهداشتی بوده. در ضمن چمن مصنوعی مهد کودک کاملا قابل شستشو بوده و می توان آن را توسط آب شست و شو دهید. به هیچ عنوان نگران تجمع آب بر روی چمن مصنوعی مهد کودک نباشید. در لایه زیرین چمن مصنوعی مهد کودک منافذی جهت خروج آب تعبیه شده تا آب به راحتی از آن خارج شود و به سرعت خشک شود.

ضد آلرژی

چمن مصنوعی مهد کودک بر خلاف چمن طبیعی کاملا صد آلرژی بوده و حساسیت زا نمی باشد. چرا که گرده و مواد آلرژن در آن نمی باشد و از این نظر محصولی کاملا مطمئن می باشد.

دوام بالا و صرفه جویی در هزینه ها

چمن مصنوعی مهد کودک بسیار با دوام بوده و بسته به نوع مصرف و نگهداری به مدت 10 تا 12 سال طول عمر مفید خواهد داشت. حتی چمن مصنوعی مهد کودک را می توانید سال های طولانی در حیاط و فضای باز استفاده نمایید بدون این که دچار رنگ پریدگی و پوسیدگی شود. چرا که در ساختار الیاف چمن مصنوعی از مواد ضد اشعه ماورا بنفش خورشید استفاده شده تا مقاومت بالاتری داشته باشد. از طرفی چمن مصنوعی مهد کودک نیاز به هیچ گونه آبیاری، کود دهی، سمپاشی، چمن زنی و ... نخواهد داشت. بنابراین چمن مصنوعی مهد کودک با دوام بالایی که دارد و صرفه جویی در هزینه ها بهترین انتخاب برای صاحبان مهد کودک می باشد.

قیمت چمن مصنوعی مهد کودک

قیمت چمن مصنوعی مهد کودک با توجه به دوام بالا و هزینه های پایین نگهداری از هر نوع کفپوش دیگری ارزان تر خواهد بود و بسیار به صرفه می باشد.

قیمت چمن مصنوعی مهد کودک در انواع مختلف یکسان نبوده و بستگی به عواملی چون جنس، نوع بافت، برند، کشور سازنده، تراکم، ارتفاع الیاف، لایه بکینگ، رنگ بندی و ... دارد. برای مثال هر چه میزان ارتفاع الیاف چمن مصنوعی و یا تراکم آن بیشتر باشد قیمت چمن مصنوعی افزایش خواهد یافت.

برای اطلاع از قیمت چمن مصنوعی مهد کودک می توانید به سایت طلس چمن گستر مراجعه کنید و در لیست جدید قیمت چمن مصنوعی از تمامی قیمت ها مطلع شوید و با یکدیگر مقایسه کنید. لازم به ذکر است تمام قیمت های موجود در لیست بروز می باشند.

قیمت چمن مصنوعی در مهد کودک برای زمین بازی کوکان

خرید چمن مصنوعی مهد کودک

در هنگام خرید چمن مصنوعی مهد کودک باید دقت داشته باشید تا چمن مصنوعی مورد نظر فاکتور های لازم را دارا باشد تا تجربه بهتری از خرید خود داشته باشید. چرا که هر نوع چمن مصنوعی مناسب فضای مهد کودک نمی باشد. برای مثال چمن مصنوعی فوتبالی به دلیل تراکم پایین و استفاده از پر کننده هایی مانند سیلیس و گرانول بهداشتی نبوده و به هیچ عنوان مناسب استفاده در مهد کودک نمی باشند.

فاکتور های خرید چمن مصنوعی مهد کودک

در هنگام خرید چمن مصنوعی فاکتور های لازم را با دقت بررسی منید تا خرید بهتری داشته باشید.

ارتفاع الیاف چمن مصنوعی مهد کودک

در هنگام خرید چمن مصنوعی مهد کودک به ارتفاع الیاف بسیار دقت داشته باشید. بهترین ارتفاع الیاف برای چمن مصنوعی مهد کودک 8 تا 10 میلیمتر می باشد. چرا که کمتر از این مقدار زبر بوده و بیشتر از این مقدار آشغالگیری زیادی خواهد داشت و نظافت آن مشکل می باشد.

مقاومت چمن مصنوعی مهد کودک

مقاومت چمن مصنوعی مهد کودک بسیار حائز اهمیت می باشد. کودکان خردسال دوست دارند تا الیاف را با دست لمس کنند و بکشند. بافت الیاف چمن مصنوعی مهد کودک و اتصال آن به بکینگ باید در حدی مستحکم باشد که کودکان موفق به کندن الیاف نشوند.

جنس الیاف چمن مصنوعی مهد کودک

جنس الیاف چمن مصنوعی مهد کودک باید به گونه باشد که دچار رنگ پریدگی و آسیب نشود تا همیشه زیبا به نظر برسد.

رنگ چمن مصنوعی مهد کودک

برای داشتن یک مهد کودک زیبا و پر انرژی می توان از رنگ بندی های مختلف در طراحی و اجرای چمن مصنوعی مهد کودک بهره برد.

لطافت چمن مصنوعی مهد کودک

به هنگام انتخاب چمن مصنوعی مهد کودک توجه داشته باشید که الیاف از لطافت بالایی برخوردار باشند تا پوست ظریف و حساس کودکان دچار آسیب نشود.

ضربه پذیری چمن مصنوعی مهد کودک

اکثر مواقع کودکان در مهد کودک در حال جنب و جوش و بازی هستند. به همین دلیل ایمن بودن و ضربه پذیری چمن مصنوعی مهد کودک بسیار مهم می باشد. چمن مصنوعی انتخابی برای مهد کودک باید ضربه پذیری بالایی داشته باشد.

بهداشتی بودن چمن مصنوعی مهد کودک

و اما مهمترین مسئله بهداشتی بودن چمن مصنوعی مهد کودک می باشد. در ساختار مواد چمن مصنوعی مهد کودک نباید هیچگونه مواد سمی و سرب به کار رفته باشد.

شرکت اطلس چمن گستر دارای بیش از 20 سال سابقه درخشان در فروش و نصب چمن مصنوعی تزئینی و ورزشی می باشد.

برای خرید چمن مصنوعی مهد کودک می توانید با مرکز فروش چمن مصنوعی تماس گرفته و مشاوره لازم در خصوص خرید و نصب هر گونه چمن مصنوعی مهد کودک را به صورت رایگان دریافت نمایید و با خیال راحت یک خرید خوب و استاندارد را تجربه نمایید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها