مراجعه برای تزریق واکسن کرونا در همدان افزایش یافت

رییس دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: میزان مراجعه به مراکز بهداشتی برای تزریق واکسن کرونا در ۲ هفته اخیر نسبت به اوایل تیرماه حدود ۶ برابرشده است.
کد خبر: ۱۳۷۴۰۲۳

به گزارش جام جم آنلاین همدان، محمد مهدی مجذوبی در ستاد استانی مقابله با ویروس کرونا اظهار کرد: خوشبختانه و میزان تزریق واکسن از ۹۵۰ نفر به حدود پنج هزار و ۶۰۰ نفر در روز رسیده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی همدان افزود: موج جدید کرونا از ۲ هفته پیش در استان همدان آغاز شده است.

وی با اشاره به افزایش تعداد مراجعان به مراکز ۱۶ ساعته و اورژانس بیمارستان‌ها نسبت به گسترش کرونا و آغاز موج جدید هشدار داد.

مجذوبی، تزریق دز یادآور واکسن کرونا و رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و استفاده از ماسک را در پیشگیری از ابتلا به کرونا و مهار موج جدید ضروری دانست.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان هم در این جلسه گفت: تاکنون شیوه نامه و دستورالعمل‌های جدیدی برای محرم ابلاغ نشده است بنابراین دستورالعمل‌های سال گذشته ملاک عمل این مجموعه در برگزاری مراسم مذهبی و محرم قرار می‌گیرد.

محمدهادی نظیری از اعضای ستاد کرونا خواست تا با گذراندن مصوبه‌ای اماکن دولتی به ویژه آموزش و پرورش و ورزش و جوانان را مکلف به در اختیار قرار دادن فضا‌های باز برای برگزاری آیین‌های مذهبی محرم کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
صعود به عشق مردم وطنم

گفت‌وگوی «جام‌جم» با امیرمحمد دانایی،جوان‌ترین ایرانی صعودکننده به اورست در آستانه سفر به کوه وحشی

صعود به عشق مردم وطنم

نیازمندی ها