چرا ایکس باکس سری اس بخریم؟ زیرا با قیمت مناسبی می توانید صاحب یک کنسول نسل نهمی قدرتمند و باکیفیت شوید.
چرا ایکس باکس سری اس بخریم؟ زیرا با قیمت مناسبی می توانید صاحب یک کنسول نسل نهمی قدرتمند و باکیفیت شوید.
کد خبر: ۱۳۷۴۰۲۱

مشخصات فنی Xbox Series S چیست؟

ایکس باکس اس ، کنسول جدید مایکروسافت است که با استقبال خوبی از سوی کاربران مواجه شده است. پردازنده مرکزی ایکس باکس اس ، هشت هسته ای با معماری Zen 2 AMD و فرکانس 3.8 گیگاهرتزی می باشد. پردازنده گرافیکی ایکس باکس اس ، نوی RDNA 2.0 است.

عملکرد این کنسول به گونه ای است که رزولوشن 1440 پیکسلی را با نرخ 60 فریم بر ثانیه ارائه می دهد. حافظه ی ذخیره سازی این کنسول معادل 500 گیگابایت از نوع SSD PCle 4.0 و حافظه ی رم آن معادل 10 گیگابایت از نوع GDDR6 است. در جواب اینکه چرا ایکس باکس سری اس بخریم ، باید توضیحات زیادی بدهیم. همانگونه که تا اینجا متوجه شدید این کنسول از مشخصات فنی خوبی برخوردار است.

این کنسول از قدرت پردازشی 4 ترافلاپسی برخوردار است. Xbox Series S درایو نوری ندارد و نمی تواند بازی های دیسکی را اجرا نماید. همین مسئله سبب پایین بودن قیمت ایکس باکس سری اس شده است. رنگ ایکس باکس اس سفید رنگ است. وزن این کنسول معادل 1.93 کیلوگرم می باشد. ابعاد ایکس باکس اس 275 * 151 * 65 میلی متر است.

کدام کنسول مایکروسافت را خریداری کنیم ؟

کمپانی مایکروسافت برای نسل نهم به ارائه کنسول های ایکس باکس سری ایکس و سری اس اقدام نموده است. ایکس باکس سری ایکس ، بهترین انتخاب برای گیمرهای طرفدار بازی هایی با رزولوشن 4K می باشد. اصلی ترین دلیل خرید ایکس باکس سری ایکس ، کیفیت تصویر آن است. شاید بگویید که با این اوصاف چرا ایکس باکس سری اس بخریم ؟ به این دلیل که کیفیت تصویری بسیار بالا ، برای تمامی گیمرها مهم نیست.

در صورتی که کیفیت 4K برای شما مهم نیست و به رزولوشن Full HD یا 1440p هم راضی هستید و در عوض به معیارهای دیگری اهمیت می دهید ، می توانید ایکس باکس سری اس را انتخاب کنید.  اگر شما دارای نمایشگرهای 4k هستید ، توصیه ی ما خرید ایکس باکس سری ایکس است و چنانچه از نمایشگرهای 4k برخوردار نیستید ، پیشنهاد ما خرید ایکس باکس سری اس است. قیمت ایکس باکس سری ایکس از قیمت ایکس باکس سری اس بالاتر است.

همچنین شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات از قیمت ps4  به سایت پی اس استار مراجعه نمایید.

طراحی کوچکترین کنسول مایکروسافت چگونه است ؟

کنسول ایکس باکس سری اس ، بسیار کوچک و جمع و جور است و جای زیادی را بر روی میز کار یا میز تلویزیون شما اشغال نمی کند. یک طراحی سفیدرنگ که یک فن مشکی دارد. برای یک کنسول کوچک ، داشتن یک فن خنک کننده مجهز بسیار عالی است.

چرا ایکس باکس سری اس بخریم ؟ برای اینکه این کنسول جمع و جور است و این برای بسیاری از کاربران مهم است. زیرا می توانند کنسول ایکس باکس سری اس خود را در چمدان گذاشته و همراه خود به مسافرت ببرند.

امکان قرارگیری این کنسول به صورت افقی و عمودی وجود دارد. با توجه به دیزاین میزتان ، نحوه ی قرارگیری کنسول را مشخص کنید. این مسئله هم ، یکی از مزایای ایکس باکس سری اس است.

ایکس باکس سری اس از بازی های پیشین پشتیبانی می کند ؟

شما می توانید بازی های ایکس باکس وان و ایکس باکس 360 را در کنسول ایکس باکس سری اس اجرا نمایید. بدین ترتیب با توجه به پشتیبانی ایکس باکس سری اس از هارد اکسترنال ، می توان اجرای عناوین قبلی را از روی هارد اکسترنال انجام داد و حافظه ی اس اس دی دستگاه را برای عناوین مخصوص ایکس باکس سری اس درنظر گرفت. عناوین نسل جدید ، قابل اجرا بر روی فلش یا هارد اکسترنال نیستند. عناوین جدید حتماً باید از روی حافظه ی داخلی اجرا شوند.

دلایل خرید ایکس باکس سری اس چیست ؟ ( چرا ایکس باکس سری اس بخریم ؟ )

ایکس باکس سری اس ، ارزان ترین کنسول نسل نهمی است. قیمت PS5 و ایکس باکس سری ایکس از قیمت ایکس باکس سری اس به مراتب بیشتر است و تمامی کاربران امکان خرید کنسول پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس را ندارند. برای همین به سراغ خرید ایکس باکس سری اس می روند.

دسته بازی ایکس باکس سری اس از تحولات خوبی در مقایسه با دسته های پیشین مایکروسافت برخوردار بوده است. این تغییرات مربوط به قسمت D – Pad و وجود کلید جدیدی به اسم Share می باشد. جنس دسته ، کیفیت بهتری نسبت به قبل دارد و این مسئله سبب می شود که دستان شما پس از دست گرفتن کنترلر ایکس باکس اس عرق نکند.

چرا ایکس باکس سری اس بخریم ، زیرا ایکس باکس سری اس از ویژگی های خوبی از جمله رابط کاربری خوب و عالی برخوردار است. رابط کاربری ایکس باکس اس دارای آیتم های بیشتری است که امکانات بیشتری را به کاربران ارائه می دهد.

ایکس باکس اس از قابلیت Quick Resume برخوردار می باشد. با استفاده از این قابلیت می توان تعدادی از بازی ها را در یک زمان واحد ، اجرا نمود.

لازم نیست که لوازم جانبی کنسول پیشین خود را دور بیاندازید. زیرا می توانید آنها را برای ایکس باکس سری اس مورد استفاده قرار دهید. ایکس باکس اس از هدفون ها ، کنترلرها و هدست های قدیمی پشتیبانی می کند.

یکی دیگر از پاسخ هایی که در جواب چرا ایکس باکس سری اس بخریم ، ارائه می دهیم ، امکان استفاده از سرویس گیم پس توسط کنسول ایکس باکس اس است. سرویس گیم پس ، بسیاری از بازی های جذاب را با قیمت مناسب در اختیار شما کاربران عزیز قرار می دهد.

بسیاری از بازی ها با کیفیت بسیار مطلوبی در کنسول ایکس باکس سری اس اجرا می شوند که مورد قبول کاربران است.

ستاره بازی ایران

ستاره بازی ایران ، یکی از معتبرترین فروشگاه های کنسول بازی در ایران است که کاملاً قابل اعتماد بوده و باکیفیت ترین و اورجینال ترین محصولات را به مشتریان گرامی ارائه می دهد. قیمت کنسول ایکس باکس سری اس در این فروشگاه با تخفیف بالایی تعیین شده است. اگر با توجه به توضیحات داده شده در پاسخ به پرسش چرا ایکس باکس سری اس بخریم ، قصد خرید این کنسول را گرفته اید از فروشگاه ستاره بازی ایران ( Psstar.ir ) اقدام نمایید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها