سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران سبزوار گفت: به منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به صورت محیطی تمثال 170شهید انقلاب و دفاع مقدس در سبزوار نصب شد.
سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران سبزوار گفت: به منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به صورت محیطی تمثال 170شهید انقلاب و دفاع مقدس در سبزوار نصب شد.
کد خبر: ۱۳۷۴۰۰۸

به گزارش جام جم آنلاین خراسان رضوی، رضا دولت آبادی در نشست کمیسیون ایثار شورای شهر که در دوم مرداد در سالن جلسات این شورا برگزار شد، گفت: به منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به صورت محیطی، تمثال 170 شهید انقلاب و دفاع مقدس در سبزوار نصب شد.
سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران سبزوار با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا و ادای احترام به مقام شامخ شهدا گفت: یکی از اهداف مهم نصب تصاویر شهدا  ترویج روحیه ایثار و مقاومت  در بین مردم بخصوص نسل جوان است.
دولت‌آبادی با قدردانی از شهرداری سبزوار در همکاری با بنیاد و امور ایثارگران به‌منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت  افزود: طرح  دیوارنگاری تصاویر شهدا از دیگر برنامه‌های این بنیاد در سطح شهرستان است که می‌طلبد دیگر ادارات فعال در این حوزه وارد عرصه کار شوند.
وی عنوان کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت یک رسالت همگانی است زیرا جایگاه و این فرهنگ غنی بر کسی پوشیده نیست و هرروز که از پیروزی انقلاب می­گذرد بیشتر به این نکته واقف می­شویم.
گفتنی است؛ شهرستان سبزوار 285 هزارنفری از توابع استان خراسان رضوی است که در 230 کیلومتری مشهد واقع‌شده،  و پرونده 953 شهيد، 3156 جانباز و 265 آزاده در بنیاد شهید و امور ایثارگران این شهرستان، سند افتخار غیور مردانی است که برای سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران جان‌فشان، فداکاری و مقاومت کردند و به انقلاب اسلامی عزت بخشیدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها