خراسان شمالی ـ جام جم آنلاین ـ مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان خراسان شمالی از مطالبات (آب بهاء) بیش از 40 میلیارد تومان، از مشترکین خانگی و غیرخانگی خبر داد.
کد خبر: ۱۳۷۳۹۹۱

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان خراسان شمالی، رضا نعیمی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل این شرکت ضمن اشاره به مجموع مطالبات آب بهای آبفای استان گفت: مجموع مطالبات شرکت آب و فاضلاب استان خراسان شمالی از مشترکین خانگی و غیرخانگی بیش از 40 میلیارد تومان می‌باشد که از مجموع مطالبات 35 میلیارد تومان مربوط به مشترکین خانگی و مابقی مربوط به مشترکین غیرخانگی است.


وی افزود: برهمین اساس برخی از دستگاه های اجرایی دارای بدهی‌های سنواتی  به شرکت آب و فاضلاب استان هستند.


مدیرعامل آبفای استان در ادامه با بیان اینکه اجرای پروژه‌های آبرسانی و شبکه جمع آوری فاضلاب هزینه بر است ، عنوان کرد: گسترش خدمات آب و فاضلاب در شهر‌ها و روستاهای استان در گرو پرداخت بهنگام آب بهاء از سوی مشترکین خانگی و غیر خانگی است.

 

وی در نهایت یادآور شد: اگرچه برابر قوانین، شرکت آب و فاضلاب مجاز به قطع انشعابات مشترکین بدهکار می باشد؛ اما از آنجا که رویه شرکت همواره تعامل با مشترکین است، لذا انتظار می رود تمامی بدهکاران با پرداخت به موقع قبوض آب بهای خود، شرکت را در ارائه هرچه بهتر خدمات یاری نمایند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها