مدیرکل بنیاد هرمزگان:

رفع مشکلات ایثارگران نیازمند توجه ویژه نمایندگان مجلس است

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان گفت: رفع مشکلات خانواده‌های شهدا، جانبازان و آزادگان نیازمند توجه ویژه نمایندگان در مجلس شورای اسلامی است.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان گفت: رفع مشکلات خانواده‌های شهدا، جانبازان و آزادگان نیازمند توجه ویژه نمایندگان در مجلس شورای اسلامی است.
کد خبر: ۱۳۷۳۷۳۱

هرمزگان-جام جم انلاین-مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان گفت: رفع مشکلات خانواده‌های شهدا، جانبازان و آزادگان نیازمند توجه ویژه نمایندگان در مجلس شورای اسلامی است.

 

به گزارش ایثار واحد هرمزگان، عطا ناوکی در نشست با احمد مرادی نماینده مردم بندرعباس، قشم، ابوموسی، حاجی‌آباد و خمیر در مجلس شورای اسلامی و عباس اقتداربختیاری معاون توسعه، مدیریت و برنامه‌ریزی به گزارش مختصری از عملکرد بنیاد هرمزگان پرداخت و گفت: برقراری حقوق جانبازان زیر 25 درصد و حق پرستاری والدین شهدا، پرداخت خسارت به آسیب دیدگان زلزله‌زده، واگذاری زمین به ایثارگران، تکمیل ساختمان توانبخشی و تأمین اعتبار ساخت ساختمان بنیاد استان، استفاده از ظرفیت صنایع در راستای اشتغال‌زایی ایثارگران، پرداخت بدهی‌های بیمه و دانشگاه‌ها و موفقیت در طرح سپاس ایثارگران از جمله اقدامات خوبی بود که در سال گذشته انجام شد.

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان خواستار حمایت‌ نمایندگان مجلس در رسیدن به اهداف جامعه ایثارگری شد و افزود: در این مدت تلاش کردیم همه دغدغه‌هایی که نمایندگان مجلس برای رفع مشکلات جامع ایثارگری داشتند را با جدیت و حساسیت دنبال کنیم و در این راستا بنیاد استان موفق عمل کرده است.

 

وی ضمن تشکر از همراهی، حمایت و مشاوره‌های مؤثر نمایندگان استان، عنوان کرد: رفع مشکلات خانواده‌های شهدا، جانبازان و آزادگان نیازمند توجه ویژه نمایندگان در مجلس شورای اسلامی است.


در این نشست احمد مرادی نماینده مردم بندرعباس، قشم، ابوموسی، حاجی‌آباد و خمیر در مجلس شورای اسلامی از خدمات بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان قدردانی کرد و گفت: از آنجاییکه بنده جزء مجموعه ایثارگران هستم بر خود واجب می‌دانم در رفع مشکلات این عزیزان تلاش‌های لازم را انجام دهم و هر کجا که نیاز باشد با همه توان از حق آنان حمایت خواهم کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها