پیشرفت در عملکرد بنیاد و ارائه خدمات به ایثارگران ضروری است

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان گفت: پیشرفت و ارتقا در عملکرد بنیاد و ارائه خدمات به خانواده‌های شهدا، جانبازان و آزادگان ضروری است.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان گفت: پیشرفت و ارتقا در عملکرد بنیاد و ارائه خدمات به خانواده‌های شهدا، جانبازان و آزادگان ضروری است.
کد خبر: ۱۳۷۳۵۱۲

هرمزگان-جام جم انلاین-مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان گفت: پیشرفت و ارتقا در عملکرد بنیاد و ارائه خدمات به خانواده‌های شهدا، جانبازان و آزادگان ضروری است.

 

به گزارش ایثار واحد هرمزگان، عطا ناوکیی در سفر به میناب، ضمن بازدید از بخش‌های مختلف بنیاد شهید و امور ایثارگران این شهرستان، در نشست با  کارکنان این اداره گفت: قدر موقعیت و خدمت خود را بدانید چرا که یک موهبت الهی نصیب شما شده است.


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، افزود: والدین، همسران و فرزندان شهدا را همچون نزدیکان درجه یک خود بدانید و برای آنان سرپرستی کنید تا خدای ناکرده در پیچ و خم روزمره به فراموشی سپرده نشوند. 


وی با تاکید بر اینکه برنامه‌های عملیاتی بنیاد را با دقت، تسلط کامل، هدفمند و رعایت قوانین انجام دهید، یادآور شد: پرسنل شهرستان میناب براساس ارزیابی‌ها دارای رتبه خوبی هستند، لیکن امیدوارم این وضعیت حفظ شود تا در پیشگاه خداوند متعال و روح مطهر شهدا سبب رضایتمندی جامعه هدف شود.


ناوکی ضمن اینکه پیشرفت و ارتقا در عملکرد بنیاد و ارائه خدمات به خانواده‌های شهدا، جانبازان و آزادگان را ضروری دانست، گفت: بی‌تردید با تلاش مضاعف، انجام اقدامات مورد نیاز و  هماهنگی با ستاد استان روز به روز  فعالیت‌های این نهاد بهتر می‌شود. 


در این نشست، پرسنل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان میناب ضمن ارائه گزارشی از پیشرفت‌ها و مشکلات حوزه کاری خود، سوالاتی پرسیدند و مدیرکل بنیاد هرمزگان نیز به آنها پاسخ داد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها