قیمت‌های گوشت گرم گوسفندی و گوساله امروز پنجشنبه ۳۰ تیرماه ۱۴۰۱ در خرده‌فروشی‌های سطح شهر تهران اعلام شد.
کد خبر: ۱۳۷۳۷۲۷

قیمت گوشت قرمز هر چقدر افزایش یابد به دلیل کاهش تقاضا تولید با پس‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌زدگی روبه‌رو می‌شود که این امر به نفع صنعت و تولیدکنندگان نیست. در بحث تعیین قیمت گوشت قرمز اکنون آنچه به‌دست مصرف‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کنندگان می‌رسد، بیش از قیمت واقعی است. قیمت گوشت قرمز بعد از یک‌سال صعود با شیبی ملایم، از پاییز سال گذشته روند افزایشی پرشتابی به‌خود گرفت و در نیمه دوم سال به رقم‌های سرسام‌آوری رسید.واردات هم قیمت گوشت را ارزان نکرد. در ادامه جدیدترین قیمت گوشت را بخوانید.

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از مهر، بر اساس مشاهدات میدانی از خرده‌فروشی‌های سطح شهر تهران قیمت گوشت گرم گوسفندی و گوساله امروز پنجشنبه ۳۰ تیرماه ۱۴۰۱ به شرح زیر اعلام می‌شود.

قیمت گوشت امروز | قیمت گوشت تغییر کرد؟

قیمت گوشت امروز | قیمت گوشت تغییر کرد؟

قیمت گوشت قرمز ۲۲ تیر ۱۴۰۱

قیمت انواع گوشت قرمز چهارشنبه ۲۲ تیر نسبت به روز گذشته تغییر چندانی نداشته است. هر کیلو راسته با استخوان گوسفندی چند؟

به گزارش تجارت‌نیوز، قرمز قیمت گوشت قرمز در ۲۲ تیر ۱۴۰۱ به شرح زیر است (قیمت‌ها به تومان از سایت تحلیل بازار):

راسته با استخوان گوسفندی

۱۵۹,۰۰۰

ران کامل ممتاز گوسفندی

۱۷۲,۰۰۰

کف دست گوسفندی با ماهیچه

۱۵۸,۰۰۰

ران پاک کرده گوساله

۱۶۶,۰۰۰

سر دست پاک کرده گوساله

۱۶۵,۰۰۰

گردن گوسفندی

۱۳۳,۰۰۰

قلوگاه گوساله

۱۴۷,۰۰۰

گردن گوساله

۱۲۹,۰۰۰

قلم گوساله

۱۶,۰۰۰

سردست گوسفندی

۱۳۱,۰۰۰

ماهیچه گوساله

۱۶۳.۰۰۰

دمبالیچه گوسفندی

۸۹,۰۰۰

نیم شقه سردست گوسفند

۱۲۸.۰۰۰

شقه لاشه گوسفندی

۱۲۹,۰۰۰

نیم شقه ران گوسفندی

۱۳۵,۰۰۰

قیمت گوشت قرمز امروز بیستم تیرماه ۱۴۰۱

قیمت‌های گوشت گرم گوسفندی و گوساله امروز دوشنبه بیستم تیرماه ۱۴۰۱ در خرده‌فروشی‌های سطح شهر تهران اعلام شد.

به گزارش مهر، بر اساس مشاهدات میدانی از خرده‌فروشی‌های سطح شهر تهران قیمت گوشت گرم گوسفندی و گوساله امروز دوشنبه بیستم تیرماه ۱۴۰۱ به شرح زیر اعلام می‌شود.

قیمت گوشت گوسفندی چند؟

خبر آنلاین : رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی گفت: قیمت هر کیلوگرم شقه بره ماده گوسفندی بین ۱۴۰ تا ۱۵۰ هزار تومان است.

علی اصغر ملکی، از کاهش ۳۰ هزار تومانی قیمت گوشت گوسفندی در یکماه اخیر خبر داد و گفت: گوشت قرمز بیشتر از هر کالای دیگری روند کاهش قیمت را تجربه کرده است.

وی اضافه کرد: دلیل این اتفاق، کاهش قدرت خرید مردم و کاهش تقاضا برای این کالا است.

ملکی گفت: قیمت گوشت گوسفندی در یکماه اخیر روند کاهشی داشته و حدود ۳۰ هزار تومان در این مدت کاهش داشته است.

وی اضافه کرد: قیمت هر کیلوگرم شقه بره ماده گوسفندی بین ۱۴۰ تا ۱۵۰ هزار تومان است.

ملکی ادامه داد: همچنین قیمت هر کیلوگرم شقه بدون دنبه گوسفندی نر بین ۱۷۰ تا ۱۷۵ هزار تومان است.

وی درباره اینکه پیش بینی می‌کنید در روزهای آینده چه اتفاقاتی برای بازار گوشت رخ دهد؟، گفت: قابل پیش بینی نیست که چه اتفاقی خواهد افتاد. با توجه به گرمایش هوا و شرایط حاکم بر بازار فعلاً همه چیز در راستای کاهش قیمت هاست.

کاهش قیمت گوشت منجمد دولتی در بازار

ايسنا نوشت: در جلسه ستاد تنظیم بازار مقرر شد از فردا هر کیلو گوشت منجمد گوساله با قیمت ۹۵ هزار تومان و گوشت منجمد گوسفند با قیمت ۸۵ هزار تومان در بازار عرضه شود.

محمد مخبر با اشاره به نوسان قیمت برخی اقلام در روزهای ابتدایی ماه مبارک رمضان، بر نظارت دقیق بر بازار تاکید کرد و خواستار پیگیری و حساسیت بیشتری در این زمینه شد.

معاون اول رییس جمهور گفت : افزایش قیمت سالانه محصولات و کالاهای مختلف ساز و کار مشخصی دارد و نباید اجازه دهیم کالایی خارج از چارچوب‌های قانونی افزایش قیمت داشته باشد.

وی از دستگاه ها و وزارتخانه های مربوطه خواست تا در اسرع وقت راهکارهای لازم را برای کنترل نوسان قیمت در برخی از کالاهای اساسی مرتبط با ماه مبارک رمضان به کار بسته و گزارش آن را ارائه کنند.

معاون اول رییس جمهور همچنین با اشاره به گزارش‌های مطرح شده در جلسه مبنی بر تخلف برخی شرکت‌های تولید قند و شکر، از وزرای دادگستری و جهاد کشاورزی خواست شرکت‌های متخلف که تولیدات سال گذشته را در بازار عرضه نکرده و به دنبال فروش آن با قیمت سال جدید هستند شناسایی و با آنان برخورد شود.

در این جلسه که وزرای صنعت، معدن و تجارت، جهاد کشاورزی، راه و شهرسازی، دادگستری، تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سخنگوی دولت حضور داشتند، گزارشی از آخرین وضعیت بازار و قیمت ۱۰۰ قلم کالاهای منتخب در کشور ارائه و دلایل افزایش برخی اقلام در روزهای اخیر مورد بررسی قرار گرفت.

در این نشست همچنین مسائل مرتبط با حمل و نقل و تاثیر آن بر قیمت کالاها مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و تصمیمات لازم برای حل مشکلات موجود اتخاذ شد.

همچنین در این جلسه در خصوص قیمت گوشت منجمد گوسفند و گوساله بحث وتبادل نظر صورت گرفت و مقرر شد از فردا هر کیلو گوشت منجمد گوساله با قیمت ۹۵ هزار تومان و گوشت منجمد گوسفند با قیمت ۸۵ هزار تومان در بازار عرضه شود.

در ادامه این جلسه گزارشی از قیمت فرآورده‌های نفتی و محصولات پتروشیمی با توجه به نوسان قیمت جهانی نفت ارائه و تاکید شد که هرگونه تغییر قیمت نیازمند کسب مجوز از ستاد تنظیم بازار است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها