غدیری‌ترین موقوفات حرم رضوی
نگاهی به جایگاه وقف در تاریخ برگزاری جشن‌های دهه ولایت

غدیری‌ترین موقوفات حرم رضوی

انتشار فراخوان جشنواره کتاب سال "سبک زندگی"

فراخوان چهارمین جشنواره ملی کتاب سال
فراخوان چهارمین جشنواره ملی کتاب سال "سبک زندگی" توسط دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی منتشر شد.
کد خبر: ۱۳۷۳۷۰۱

به گزارش جام جم آنلاین خراسان رضوی، معاون فضای مجازی هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی قم در ارتباط تصویری با خبرنگاران در مشهد، موضوعات "سبک زندگی، مبانی و مفاهیم، سبک زندگی و هویت ایرانی اسلامی و سبک زندگی و زندگی شهری" را از جمله محورهای این جشنواره برشمرد.

حجت الاسلام محمد شیخ الاسلامی افزود: سبک زندگی، رسانه و فضای مجازی، سبک زندگی، تولید و مصرف فرهنگی، سبک زندگی، آموزش و سلامت و سبک زندگی، الگوها و اسوه‌ها با محوریت ویژه سبک زندگی، آیین ها و مناسک از دیگر محورهای این جشنواره است.

وی ادامه داد: برگزاری این جشنواره از سال ۹۶ آغاز شد که تا سال ۹۸، و قبل از شیوع کرونا، سه دوره آن برگزار شد.

دبیر چهارمین جشنواره کتاب سال سبک زندگی نیز به خبرنگاران گفت: کتابهای انتشار یافته از سال ۹۷ تاکنون، که در دوره های گذشته این جشنواره شرکت داده نشده باشند، می توانند در رویداد امسال حضور یابند و رساله های سطح چهار حوزه علمیه و دکترای دانشگاه نیز که با محورهای جشنواره مطابقت داشته باشند، امکان شرکت در آن را دارند.

حجت الاسلام عیدمحمد رحمانی افزود: شناسایی آثار فاخر مرتبط با سبک زندگی، ایجاد شبکه تعاملی و ارتباطی بین فعالان عرصه سبک زندگی و شناسایی استعدادهای بالفعل در این عرصه از جمله اهداف این جشنواره است.

وی، مهلت ارسال آثار را پایان بهمن امسال عنوان کرد و افزود: دبیرخانه این جشنواره در مشهد است و علاقه‌مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۳۲۲۹۰۵۱۸ تماس بگیرند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها