در این یادداشت درباره مهم‌ترین شاخه‌های وکلای حقوقی می‌رویم و توضیح مختصری درباره خدماتی که آن‌ها ارائه می‌دهند می‌دهیم. با ما همراه باشید.
در این یادداشت درباره مهم‌ترین شاخه‌های وکلای حقوقی می‌رویم و توضیح مختصری درباره خدماتی که آن‌ها ارائه می‌دهند می‌دهیم. با ما همراه باشید.
کد خبر: ۱۳۷۳۵۵۶

خدمات مشاوره حقوقی ازجمله خدماتی هستند که در جوامع مترقی از سوی مردم بسیار مورداستفاده قرار می‌گیرد و درنتیجه باعث کاهش مشکلات حقوقی آن‌ها می‌شود. بااین‌حال در کشور ما مراجعه به مشاور حقوقی چندان مرسوم نیست و طبیعتاً مردم به‌ضرورت سراغ وکیل حقوقی مانند وکیل ملکی، وکیل بانکی می‌روند.

در این یادداشت درباره مهم‌ترین شاخه‌های وکلای حقوقی می‌رویم و توضیح مختصری درباره خدماتی که آن‌ها ارائه می‌دهند می‌دهیم. با ما همراه باشید.

مشاوره حقوقی و وکیل بانکی

بیشتر صاحبان کسب‌وکار و بازرگانان به طرق مختلف با تسهیلات بانکی سروکار داشته‌اند. همان‌طور که می‌دانید، تسهیلات بانکی برای این اقشار مبالغ سنگینی را شامل می‌شود و به همین ترتیب، تضامین لازم برای این تسهیلات نیز به همان اندازه سنگین می‌شود.

گیرندگان این‌گونه تسهیلات معمولاً با بانک‌ها بر سر بازپرداخت تسهیلات خود دچار اختلافات حقوقی می‌شوند که با توجه به سنگین بودن مبالغ، حل این‌گونه اختلافات به دادگاه کشیده می‌شود. ازجمله این مشکلات می‌توان به اختلاف محاسبه میزان سود، مطالبه وجوه نقد، به علت صدور چک، سفته، برات و …، اختلاف محاسبه جریمه، وجه التزام و …، الزام به تنظیم سند رسمی ملک مورد وثیقه به نام بانک، ترهین وثایق ملکی برای وصول مطالبات بانک و ... اشاره کرد.

در تمامی این موارد است که صاحبان کسب‌وکار نیاز به مشاوره حقوقی بانکی یا وکیل دعاوی بانکی پیدا می‌کنند. وکیل بانکی سوبارش ازجمله مراکزی است که اقدام به حل پرونده‌های بانکی کرده و می‌تواند بهترین وکیل بانکی را در اختیار شما قرار دهد.

مشاوره حقوقی و وکیل ملکی

بالا رفتن قیمت ملک و زمین در چند سال گذشته، موجب افزایش دعاوی حقوقی مربوط به املاک و مستغلات شده است. بدیهی است که حل کردن این‌گونه دعاوی نیازمند یک کار حقوقی قوی و پیچیده است.

وکیل ملکی

ازجمله مشکلاتی که درزمینهٔ ملک و زمین پیش می‌آید می‌توان به املاک مصادره‌ای، مشکلات ثبتی و دعاوی مربوط به املاک ارثی اشاره کرد. در این شرایط است که نیاز به مشاوره حقوقی املاک به‌خوبی حس شده و نیاز به وکیل املاک به‌وضوح دیده می‌شود. وکیل ملکی و مشاور حقوقی املاک سوبارش را می‌توان یکی از قدرتمندترین گروه‌های حقوقی برای حل پرونده‌های ملک در ایران به شمار آورد.

مشاوره حقوقی و وکیل بیمه آتش سوزی

در کنار مسائل بانکی و ملکی، دیگر حوزه حقوقی‌ای که نیازمند معرفی بیشتر است، حوزه بیمه است. مشاوره حقوقی بیمه در زمینه‌های بیمه باربری، بیمه ثالث و بیمه آتش سوزی مهم‌ترین زمینه‌های حقوقی موردنیاز برای مشاوره هستند.

در این میان بیمه آتش سوزی، به‌خصوص بیمه آتش سوزی کارخانه‌ها و انبارها، بخش بیشتری از پرونده‌های حقوقی را به خود اختصاص می‌دهند. دلیل این امر، رقم بالای سرمایه مورد بیمه در این بیمه‌نامه‌ها است.

وکیل بیمه آتش سوزی

به همین دلایلی که آوردیم، نیاز به مشاوره حقوقی و وکیل بیمه آتش سوزی بیش‌ازپیش احساس می‌شود. وکیل بیمه آتش سوزی سوبارش به‌جرئت بهترین گروه حقوقی برای حل پرونده‌های مربوط به بیمه‌های آتش سوزی است و قادر است غرامت حداکثری را از شرکت‌های بیمه وصول کند.

بهترین مشاوره حقوقی را از کجا بگیریم؟

همان‌طور که در جای‌جای مطلب نوشتیم، گروه وکلای سوبارش، با داشتن تجربه‌ای بالا در حل پرونده‌های حقوقی، یکی از بهترین مراکز ارائه مشاوره حقوقی است و با توجه به شرایط پرونده شما، بهترین وکیل را برای پرونده شما انتخاب می‌کند. برای تماس با سوبارش کافی است «گروه وکلای حقوقی سوبارش» را در گوگل جست‌وجو کنید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها