استاندار هرمزگان در بازدید از سایت پرورش میگوی حسنلنگی:

با همکاری ارگان‌های مرتبط، مشکلات تکمیل سایت پرورش میگوی حسنلنگی مرتفع می‌شود

استاندار هرمزگان گفت:با همکاری ارگان‌های مرتبط، مشکلات تکمیل سایت پرورش میگوی حسنلنگی مرتفع می‌شود.
.
استاندار هرمزگان گفت:با همکاری ارگان‌های مرتبط، مشکلات تکمیل سایت پرورش میگوی حسنلنگی مرتفع می‌شود. .
کد خبر: ۱۳۷۳۳۲۸

هرمزگان-جام جم انلاین-استاندار هرمزگان گفت:با همکاری ارگان‌های مرتبط، مشکلات تکمیل سایت پرورش میگوی حسنلنگی مرتفع می‌شود.

 

به گزارش روابط عمومی استانداری هرمزگان، ظهر امروز مهندس مهدی دوستی استاندار هرمزگان به همراه احمد مرادی نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان و رئیس سازمان شیلات استان با حضور در جمع مردم حسنلنگی مشکلات پیش‌روی سایت پرورش میگوی این بخش را مورد بررسی قرار داد.

 

این سایت که فعالیت خود را از سال 98 با سرمایه گذاری و ایجاد یک تعاونی مردمی از اهالی منطقه حسنلنگی آغاز کرده دچار مشکلاتی از جمله در حوزه مدیریتی و کسری بودجه شده بود که همین امر نیز تکمیل طرح را تحت تاثیر قرار داده است.

 

بر همین اساس استاندار هرمزگان امروز ضمن بازدید از این سایت پرورش میگو، در جمع نمایندگان مردم سرمایه‌گذار در این طرح حاضر شد و پس از شنیدن دغدغه‌های عمومی آنان قول مساعد داد با همکاری ارگان‌های ذیربط مشکلات این سایت برطرف خواهد شد.



مهندس دوستی در این نشست گفت: مهم‌ترین هدف ما از حضور و بازدید از سایت پرورش میگوی حسنلنگی، کمک به تکمیل طرح و به بهره برداری رسیدن این سایت مهم است و همه باید در این راستا تلاش کنند.

 

وی افزود: در جهت تحقق این هدف علاوه بر تلاش مسئولان استانی، مردم و اعضای تعاونی نیز باید با کنار گذاشتن اختلافات در جهت فعال شدن سایت، پرورش و تولید میگو همکاری کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها