حمایت از کسب‌وکار جوانان در اولویت برنامه‌ها است

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان همدان با بیان اینکه توسعه مشارکت‌های اجتماعی با محوریت سازمان‌های مردم‌نهاد می‌تواند بسیاری از مشکلات موجود در حوزه اشتغال جوانان را رفع کند، گفت: حمایت از کسب‌وکار جوانان در اولویت برنامه‌ها است.
کد خبر: ۱۳۷۳۱۷۹

به گزارش جام جم آنلاین همدان و به نقل از روابط‌عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان، علی حقیقی در دوره دانش‌افزایی، اظهار کرد: توسعه مشارکت‌های اجتماعی با محوریت سازمان‌های مردم‌نهاد می‌تواند بسیاری از مشکلات موجود در حوزه اشتغال جوانان را رفع کند لذا بر آنیم تا با تمام توان در راستای اهداف دولت سیزدهم در این حوزه با حمایت و همراهی دستگاه‌های اجرایی استان حرکت کنیم.

وی با تأکید بر اینکه سمن‌ها می‌توانند نقش بسزایی در تحقق منویات مقام معظم رهبری در حوزه تولید، دانش‌بنیان و اشتغال آفرینی داشته باشند، گفت: امیدواریم بتوانیم با برنامه‌ریزی صحیح در جهت رشد و بالندگی هرچه بیشتر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران قدم برداریم.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان همدان در پایان با بیان اینکه هدف ما ارتقا بیش‌ازپیش جایگاه ورزش و جوانان استان همدان است، گفت: در این راستا از ظرفیت تمامی هیئت‌های ورزشی و سازمان‌های مردم‌نهاد جوان بهره خواهیم برد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها