حیدری منش

مدیران دستگاه‌ها نقاط قوت و ضعف، تهدید ها و فرصت ها را شناسایی کنند

سرپرست فرمانداری شهرستان فیروز کوه گفت: مدیران دستگاه‌ها نقاط قوت و ضعف، تهدید ها و فرصت ها را شناسایی کرده وبر اساس آن در شش ماه آینده برنامه های نو آورانه خود را اعلام کنند
کد خبر: ۱۳۷۳۱۷۱

به گزارش جام جم آنلاین تهران،سرپرست فرمانداری فیروز کوه در جلسه شورای اداری این شهرستان گفت: مدیران دستگاه‌ها نقاط قوت و ضعف، تهدید ها و فرصت ها را شناسایی کرده وبر اساس آن در شش ماه آینده برنامه های نو آورانه خود را اعلام کنند.
حیدری منش گفت: برای انجام امور با برنامه عمل کنیم تا مسیر توسعه شهرستان فراهم شود، مدیران خوش فکر و دغدغه مند داریم و با رفع موانع در مسیر کار جهادی قرار بگیریم.
وی تاکید کرد: مدیران خروج خود را از شهرستان اعلام کنند و درخصوص ماموریتها اطلاع رسانی شود، جلسات در ساعت مقرر آغاز و به پایان برسد و مدیران در جلسات حضور داشته باشند و توجه داشته باشند که فرستادن نماینده به جلسه مطلوب نیست.
سرپرست فرمانداری شهرستان فیروزکوه افزود: مباحث اجرایی و موضوعات بین دستگاهی با تعامل حل و فصل شود، شورای عمرانی تکمیل شده تا وضعیت پروژه ها را بررسی کند و دستگاه ها با این شورا تعامل و همکاری داشته باشند.
حیدری منش گفت: مدیران و مسئولان ادارات در بین مردم حضور داشته باشند تا مردم برای بیان درخواست های خود معطل نشوند، دستگاهها باید نسبت به رعایت هنجارها اهتمام داشته باشند و آیین نامه حجاب به زودی به ادارات شهرستان ابلاغ می شود.
وی با اشاره به ضرورت اصلاح الگوی مصرف برق و کاهش ۳۰ درصدی انرژی، اظهار داشت: صرفه جویی در مصرف منابع انرژی به ویژه برق در دستورکار ادارات قرار گیرد و مسئولان بدانند که دستگاه های متخاف جریمه خواهند شد.
سرپرست فرمانداری شهرستان فیروز کوه گفت: مسئولان برای جذب اعتبارات فرا استانی اهتمام داشته باشند تا در هفته دولت پروژه های خوبی  در سطح شهرستان به بهره برداری برسد.
شهرستان فیروزکوه با جمعیت سیال ۵۰ تا ۱۵۰ هزار نفر در فصول مختلف سال در شرق پایتخت قرار دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها