رسولی نژاد

اعتبارات شهرستان فیروزکوه در دستور کار مسئولان قرار گیرد

نماینده مردم فیروزکوه و دماوند در مجلس گفت: اعتبارات مالی برای شهرستان با زحمت زیادی گرفته می شود و باید تخصیص هدفمند اعتبارات در دستور کار قرار گیرد.
کد خبر: ۱۳۷۳۱۷۰

به گزارش جام جم آنلاین تهران،سید احمد رسولی نژاد  در جلسه شورای اداری که در محل سالن جلسات فرمانداری شهرستان فیروزکوه برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به اینکه محدودیت اعتبارات داریم باید درصرف آن دقت شود تا بدبینی از سوی مردم نسبت به صرف آن ایجاد نشود.
وی با اشاره به سفر روز شنبه ۲۵ تیر ماه علی اکبر محرابیان وزیر نیرو به فیروز کوه، اظهار داشت: مصوبات این سفر در حکم سفر رئیس جمهور است و وزیر نیرو به عنوان نماینده رئیس جمهور در این شهرستان حضور خواهد داشت.
نماینده مردم فیروزکوه و دماوند در مجلس تاکید کرد: پیشنهادات و درخواست‌ها در قالب یک درخواست جامع و کامل به وزیر نیرو داده شود، ۱۰ درصد اعتبارات عمرانی در اختیار سفرهای رئیس جمهور است و برخلاف ۹۰ درصد باقی مانده اعتبارات تخصیص ۱۰۰ درصدی دارد.
رسولی نژاد گفت: برای نتیجه بخش بودن درخواست ها باید مطالبه گری کرد تا درخواست ها و نامه ها اثر بخش باشد، برخی از  اعضای شورای روستایی و شهری هیچ مکاتبه ای با مسئولان برای پی گیری مطالبات ندارند و حضور آنها تنهادر حد یک عنوان و سمت است.
وی با بیان اینکه اعتبارات صندوق توسعه ملی افزایش یافته، اظهار داشت: با توجه به سفرهای استانی مسئولان و افزایش میزان اعتبار صندوق توسعه ملی می توانیم برای بحث گردشگری با هدف توسعه شهرستان اعتبارات خوبی دریافت کنیم.
نماینده مردم فیروزکوه و دماوند در مجلس تاکید کرد: بنا برمنویات رهبری مسئولان بین مردم حضور داشته باشند  و از نزدیک به مشکلات مردم رسیدگی کنند و در سفرها دقت کنند که با صرفه جویی، هزینه زیادی را به مردم تحمیل نکنند، تعداد مسئولان کم باشد و هزینه صبحانه و نهار محدود باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها