دستگیری زن سارق خودرو در ارومیه:

شبکه سارقان خودرو در ارومیه منهدم شد

فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: باند سارقان حرفه‌ای خودرو با اعتراف به ۱۷ فقره سرقت خودرو در ارومیه شناسایی و منهدم شد.
کد خبر: ۱۳۷۳۱۵۰

سردار رحیم جهانبخش با اعلام این خبر افزود: در پی وقوع چندین فقره سرقت خودرو در شهرستان ارومیه بررسی موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی انتظامی استان قرار گرفت.

وی تصریح کرد: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی پلیس، در نهایت سه متهم را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و برای بررسی بیشتر به مقر پلیس انتقال دادند.
فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: متهمان در بازجویی تخصصی پلیس به ۱۷ فقره سرقت خودرو اعتراف کردند.


سردار جهانبخش اضافه کرد: در این خصوص سه سارق و یک مالخر دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.


وی در ادامه پیشگیری اجتماعی را به عنوان رویکردی اثربخش در مبارزه با سرقت دانست و بیان کرد: در جرایمی چون سرقت، رویکرد پلیس، رویکردی قاطع در برابر سارقان است که با تشکیل جلسات متعدد کارشناسی و تشکیل قرارگاه مبارزه با سرقت، بازخوردهای بسیار مهمی در مهار و کاهش آن در استان ایجاد شده است.‌ 


شماره تلفن ۱۹۷ پلیس آماده دریافت هرگونه نظرات، پیشنهادات و تقدیر همشهریان از عملکرد پلیس است و همچنین شهروندان در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک موضوع را ازطریق سامانه۱۱۰ به مرکز فوریت‌های پلیسی اطلاع دهند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها