فرمانده انتظامی استان هرمزگان از کشف قاچاق سازمان یافته و فرآوردهای نفتی 20 کانتينر حامل 440هزار ليتر فرآورده نفتي از نوع نفت گاز به ارزش 154 میلیارد ریال در بندرعباس خبر داد.
فرمانده انتظامی استان هرمزگان از کشف قاچاق سازمان یافته و فرآوردهای نفتی 20 کانتينر حامل 440هزار ليتر فرآورده نفتي از نوع نفت گاز به ارزش 154 میلیارد ریال در بندرعباس خبر داد.
کد خبر: ۱۳۷۳۱۴۴

 

هرمزگان-جام جم انلاین-فرمانده انتظامی استان هرمزگان از کشف قاچاق سازمان یافته و فرآوردهای نفتی 20 کانتينر حامل 440هزار ليتر فرآورده نفتي از نوع نفت گاز به ارزش 154 میلیارد ریال در بندرعباس خبر داد.



سردار" غلامرضا جعفری"  در این رابطه بیان داشت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان با انجام اقدامات پیچیده اطلاعاتی و فنی موفق به شناسایی باند قاچاق سازمان یافته فرآورده های نفتی شدند که با مدارک صوری اقدام به قاچاق سوخت از نوع گازوئيل در پوشش روغن پايه معدنی می کردند.

 

وی افزود: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضائی، پس از چندین روز پایش و تحت نظر قرار دادن محوطه شرکت موصوف در منطقه ويژه اقتصادي یکی از گمرکات استان از انجام فعالیت مجرمانه و وجود تعدادي کانتينر 20 فوت حامل سوخت قاچاق مطمئن شدند.

 

این مقام ارشد انتظامی استان تصریح کرد: پس از هماهنگي با مقام قضائی، گمرک و يگان حفاظت بنادر از محوطه مذکور بازديد و از کليه محموله هاي مشکوک به فرآورده هاي نفتي نمونه برداري و به آزمايشگاه ارسال گردید که طبق جوابيه مشخص شد تعداد 20 کانتينر حاوي 440هزار ليتر فرآورده نفتي از نوع نفت گاز می باشند که در پوشش روغن پايه معدنی اظهارشده بودند.

 

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با اشاره به اينکه کارشناسان ارزش سوخت های مکشوفه را 154 ميليارد ريال بر آورد کرده اند، تصريح کرد: در اين راستا اعضای شرکت موصوف دستگیر و به همراه پروندهاي متشکله براي سير مراحل قانوني به مراجع قضائي معرفي شدند.

 

سردار جعفری در خاتمه خاطرنشان کرد: مبارزه با سود جویان و قاچاقچیان منابع ملی از اولویت های این پلیس است و از شهروندان درخواست می شود در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه موارد مشكوك در این زمینه، مراتب را به مركز فوريت هاي پليسي 110 اطلاع دهند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها