آیفون تصویری نسل جدید چه ویژگی هایی دارد؟ : تکنما شاپ

آیفون تصویری مهمترین عضو یک ساختمان محسوب می شود که میتواند تردد به ساختمان را آسان و تسهیل کرده و از سویی امنیت سازه را نیز تا حد زیادی افزایش دهد.
کد خبر: ۱۳۷۳۰۸۴

آیفون تصویری در گذشته با نمایشگری سیاه و سفید و کوچک و بدون امکانات خاصی طراحی و تولید میشد و شما تنها قادر به باز کردن درب با فشردن یک کلید بودید.

همچنین از سویی پنل آیفون تصویری نیز که مانند مانیتور از اهمیت زیادی برخوردار است و بدون آن درب باز کن تصویری هیچ معنایی ندارد در ابتدا به صورت بسیار ساده و بدون هیچ امکاناتی طراحی میشد و شما با فشردن یک کلید با واحد مد نظر ارتباط برقرار می کردید.

همچنین از لحاظ کیفیت و عملکرد نیز آیفون تصویری نسل گذشته چندان تعریفی نداشت و در طول حضور خود نتوانستند چندان رضایت مصرف کننده و کاربر را به خود جلب کنند.

امروزه آیفون تصویری نسل جدید از هر لحاظ پیشرفت های چشمگیری نسبت به مدل های قدیمی داشته است که به خوبی میتوان با مقایسه مدل های جدید و قدیمی به این موضوع پی برد.

آیفون تصویری

انواع آیفون تصویری بر اساس مانیتور

از انواع آیفون تصویری نسل جدید موجود در بازار ابتدا بهتر است به سراغ مانیتور که در داخل ساختمان نصب میگردد برویم و ویژگی ها و پیشرفت های آن را مورد بررسی قرار دهیم. پیشرفت تکنولوژی سبب شده تا انواع آیفون تصویری یا همان مانیتور آیفون تصویری به نمایشگری بزرگ و رنگی مجهز شوند و از سویی کلید های تعبیه شده بر روی آنها نیز از حالت فیزیکی به لمسی تغییر شکل دهند. نمایشگر مانیتور آیفون تصویری جدید کیفیت تصویری بسیار بالا را از محیط بیرون به کاربر انتقال میدهد و همینطور کیفیت صدای بسیار خوبی را در اختیار او قرار میدهد. حتی برخی از انواع آیفون تصویری نیز وجود دارند که با حذف دکمه های لمسی به نمایشگری تمام لمسی تبدیل شده اند. جدای از کیفیت تصویر و صدا و همچنین لمسی شدن کلیدها یا نمایشگر باید به امکانات مانیتور اشاره کنیم که بیشترین وجه تمایز را با درب باز کن های نسل قدیم ایجاد کرده اند و به نوعی باعث تغییری جدی و عظیم در صنعت درب باز کن ها و صنعت ساختمانی شدند. از جمله امکانات انواع آیفون تصویری نسل جدید که بیشتر از دیگر ویژگی ها توانسته مصرف کننده و کاربر را به خود جلب کند قابلیت ارتباط داخلی و حافظه خور بودن آن است. اما قابلیت ارتباط داخلی و حافظه خور بودن آیفون تصویری به چه معناست؟

آیفون تصویری ارتباط داخلی

شرکت های تولید کننده آیفون تصویری برای اینکه بتوانند ارتباط میان ساکنین و واحد های یک ساختمان را تا حد زیادی آسان کنند اقدام به طراحی و تولید درب باز کن با قابلیت ارتباط داخلی کرده اند که البته در برخی از مدل ها تنها ممکن است بتوان با واحد نگهبانی ارتباط برقرار نمود و در برخی دیگر امکان ارتباط با تمامی واحد ها و واحد نگهبانی یا سرایداری وجود دارد. آیفون تصویری ارتباط داخلی امکان ارتباط با دیگر واحد ها را تنها با فشردن یک یا چند کلید فراهم میکند و نیازی به انجام کار خاصی برای ارتباط با دیگر واحدها وجود ندارد. آیفون تصویری ارتباط داخلی با کیفیت صدای بسیار خوبی اقدام به رد و بدل کردن مکالمات بین دو واحد میکند و هیچ محدودیت زمانی نیز در مکالمه وجود نخواهد داشت. ارتباط آسان و سریع و همچنین حذف هزینه های تماس تلفنی از جمله ویژگی های آیفون تصویری ارتباط داخلی هستند.

آیفون تصویری

آیفون تصویری حافظه دار ( آیفون تصویری حافطه خور )

مطمئنا هیچ یک از ما تصور نمیکردیم که آیفون تصویری به حدی پیشرفته و مدرن شود که بتواند تصاویری را به کمک پنل بیرونی ثبت و در حافظه ذخیره کند اما باید بگوییم در حال حاضر چنین مانیتورهایی به بازار عرضه شده اند که امکان ثبت و ذخیره عکس را برای ساکنین فراهم کرده اند. آیفون تصویری حافظه دار به مانیتوری گفته میشود که به صورت خودکار و در صورت عدم حضور در منزل و یا محل کار و یا به صورت دستی و با فشردن یک کلید میتواند تصاویری از شخص مقابل پنل بیرونی ثبت و ذخیره کند. آیفون تصویری حافظه دار از یک حافظه داخلی بهره میبرد که البته کمتر مدلی را میتوان یافت که از حافظه داخلی برخوردار باشد. اما آیفون تصویری حافظه خور که اغلب همین مدل نیز در بازار به فروش میرسد از قابلیت اتصال به کارت حافظه یا همان مموری کارت بهره میبرد که شما میتوانید با تهیه یک مموری کارت و اتصال آن به مانیتور به راحتی تصاویر و یا حتی ویدئویی را از محیط بیرون به صورت دستی و خودکار ثبت و ذخیره کنید. آیفون تصویری حافظه دار و یا آیفون تصویری حافظه خور از پر طرفدارترین مانیتور ها هستند و این روزها اغلب خریداران و فعالان صنعت ساختمانی به سراغ این دو محصول میروند.

انواع آیفون تصویری بر اساس پنل

و اما نوبتی هم که باشد باید به سراغ پنل آیفون تصویری برویم که مانند مانیتور از اهمیت زیادی برخوردار است. پنل آیفون تصویری نیز دستخوش تغییرات زیادی از گذشته تا به حال بوده و از لحاظ کیفیت و کارایی و امکانات با مدل های نسل قبل قابل قیاس نیست. پنل آیفون تصویری جدید به دو دسته تقسیم میشود که یک دسته پنل نامبرینگ و دیگری پنل کدینگ است. پنل نامبرینگ آیفون تصویری برای ساختمان های زیر 10 واحد مناسب است و شما با نصب آن میتوانید با فشردن زنگ واحد مد نظر به راحتی با همان واحد ارتباط برقرار کنید. اما پنل کدینگ آیفون تصویری برای ساختمان های با بیش از 10 واحد طراحی شده است و میتوانید با کد دهی به راحتی با واحد مد نظر ارتباط برقرار کنید.

پنل آیفون تصویری کارتی

پنل آیفلون تصویری چه نامبرینگ باشد یا کدینگ به صورت کارتی نیز تولید میشود. منظور از پنل آیفون تصویری کارتی در واقع پنل هایی هستند که امکان باز کردن درب ورودی ساختمان با کارت هوشمند را برای ساکنین فراهم میکنند. پنل آیفون تصویری کارتی تنها با کارت متعلق به خود شرکت سازنده قادر به باز کردن درب ورودی ساختمان است. البته نوع دیگری از پنل آیفون تصویری نیز وجود دارد که به آن پنل پسوردی گفته میشود. پنل آیفون تصویری پسوردی دیگر  نیازی به کارت هوشمند برای باز کردن درب ندارد و با پسوردی که وارد میکنید اقدام به باز کردن درب خواهد کرد. نا گفته نماند که برخی از پنل های آیفون تصویری به صورت کارتی پسوردی طراحی و تولید میشوند که امکان باز کردن درب با کارت و پسورد را فراهم میکنند.

پنل لمسی آیفون تصویری

نوع دیگری از پنل آیفون تصویری وجود دارد که به آن پنل لمسی آیفون تصویری گفته میشود و دیگر هیچ کلید فیزیکی بر روی آن قرار ندارد. پنل لمسی آیفون تصویری کلیدهایی کاملا لمسی را بر روی خود جای داده است که این کلیدها به سرعت به لمس انگشتان شما پاسخ میدهند. طول عمر بالا و همچنین عکس العمل سریع تر نسبت به لمس انگشتان از مزیت های پنل لمسی آیفون تصویری محسوب میشود.

خرید آیفون تصویری

برای خرید آیفون تصویری اول از هر چیز به برندهای موجود در بازار که تعداد آنها کم هم نیست توجه داشته باشید. برندهای ایرانی و خارجی زیادی از آیفون تصویری در بازار یافت میشود که در این بین به جرات میتوانیم بگوییم برندهای ایرانی از محبوبیت و ارزش خرید بسیار بالایی با توجه به کیفیت و قیمت مناسب برخوردار هستند. برای خرید آیفون تصویری در هر برندی که باشد بهتر است گارانتی آنرا هرگز از یاد نبرید و حتی سعی کنید محصولی را تهیه کنید که مدت زمان گارانتی آن بلند مدت باشد.

آیفون تصویری

قیمت آیفون تصویری

در رابطه با قیمت آیفون تصویری نیز باید بگوییم تحت تاثیر برند با نوسانات زیادی همراه است و برندهای خارجی از قیمت بالاتری برخوردار هستند. برندهای خارجی قیمت آیفون تصویری را در مقایسه با برندهای ایرانی تا حد زیادی تحت تاثیر قرار داده اند و در صورتی که یک مقایسه قیمتی انجام دهید پی خواهید برد که از اختلاف قیمت زیادی برخوردار هستند. قیمت آیفون تصویری همچنین متاثر از مدل و امکانات نوسان دارد و باید بر اساس بودجه خود مدل مناسبی را تهیه کنید. برای خرید مدل های متنوعی از آیفون تصویری تکنما میتوانید فروشگاه تکنما شاپ را انتخاب و به صورت حضوری و غیر حضوری سفارش خود را ثبت نمایید. فروشگاه تکنما شاپ با بیش از 15 سال سابقه فعالیت به عنوان نمایندگی رسمی محصولات تکنما توانسته سهم عمده ای فروش این کالای پر مصرف را به خرده فروشی ها و عمده ها فروشی ها و همچنین مصرف کنندگان بر عهده داشته باشد.

https://taknamashop.com/

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها