تنوع دستگاه های سیستم پشتیبان برق و کاربرد های متفاوت

کد خبر: ۱۳۷۳۰۷۰

باتری 42 آمپر یو پی اس صبا یک منبع برق اضطراری است که در زمان قطع یا افزایش برق، یک منبع تغذیه کوتاه مدت یا منبع تغذیه فراهم می کند. با این حال، عملکرد اصلی آن این است که به عنوان یک سیستم توقف بین برق اصلی و پشتیبان عمل کند. این به این دلیل است که زمانی که برق قبل از وصل شدن برق پشتیبان افزایش می‌یابد، می‌تواند فوراً پاسخ دهد، زیرا ممکن است چند دقیقه طول بکشد تا پاسخ دهد. از آنجا بیشتر برای تامین برق تجهیزات بیمارستانی و دوربین مداربسته در عملیات های بحرانی و اضطراری استفاده می شود. با این وجود، در تامین انرژی کامپیوترها، تجهیزات مخابراتی، بانک ها و مراکز داده نیز برای محافظت از سخت افزار بسیار مهم است.

شایان ذکر است که باتری 28 آمپر یو پی اس صبا منبع تغذیه نیست زیرا می تواند چند دقیقه دوام بیاورد. با وجود تامین برق کوتاه مدت، می تواند مشکلات برق ناشی از اضافه ولتاژ یا افزایش ولتاژ را نیز اصلاح و تثبیت کند. بنابراین، داشتن یک سیستم پشتیبان برای تأمین بار پایدار برای کنترل دستگاه‌های شما قبل از از بین رفتن باتری UPS بسیار مهم است.

سه نوع اصلی باتری یو پی اس وجود دارد:

یو پی اس آماده به کار

این نوع یو پی اس معمولاً برای محافظت در برابر نوسانات و پشتیبان گیری برق با اتصال مستقیم آن به برق ورودی استفاده می شود. UPS آماده به کار برای خانه ها و محیط های حرفه ای کمتر مانند رایانه شخصی ایده آل است. با تشخیص قطعی برق، باتری 42 آمپر یو پی اس صبا ذخیره سازی داخلی مدار اینورتر DC-AC داخلی خود را روشن می کند و سپس به اینورتر DC-AC خود متصل می شود. تعویض ممکن است فوراً یا پس از چند ثانیه بسته به مدت زمانی که واحد UPS در حالت آماده به کار برای تشخیص ولتاژ از دست رفته برق مصرف می کند، انجام شود.

یو پی اس آنلاین

یک یو پی اس آنلاین از تبدیل دلتا یا فناوری دوگانه با اتصال باتری ها به اینورتر استفاده می کند. از این رو، می تواند جریان جریان ثابت را در طول قطع برق حفظ کند، زیرا فناوری تبدیل دوگانه به طور خودکار نوسانات را اصلاح می کند و به طور یکپارچه دور می زند. هنگامی که برق قطع می شود، یکسو کننده از مدار خارج می شود و برق از باتری 28 آمپر یو پی اس صبا تامین می شود.

یو پی اس آنلاین به دلیل قابلیت کارکرد مداوم، سیستم خنک کننده بهبود یافته، سوئیچ انتقال استاتیک که آن را قابل اعتماد می کند و شارژر/یکسو کننده باتری با جریان AC-DC بسیار بیشتر، هزینه بسیار بیشتری دارد.

یک باتری 42 آمپر یو پی اس صبا برای تجهیزات حساس به نوسانات برق و محیط هایی که در آن افت یا قطع برق مکرر است ایده آل است.

UPS تعاملی خط:

این نوع یو پی اس به طور مشابه با یو پی اس Standby کار می کند، اما می تواند به طور خودکار ولتاژ را با یک اتوترانسفورماتور ولتاژ متغیر چند ضربه ای تنظیم کند. اتوترانسفورماتور تنظیم کننده ولتاژ خروجی می تواند با افزودن یا کم کردن سیم پیچ تغذیه شده برای افزایش یا کاهش میدان مغناطیسی پاسخ دهد. این به یو پی اس Line-Interactive اجازه می دهد تا به طور مداوم ولتاژ بالا و پایین را بدون تخلیه باتری 42 آمپر یو پی اس صبا تحمل کند و در طول عملیات شارژ را ادامه دهد. این نوع یو پی اس بسیار پیشرفته تر از استندبای یو پی اس است که در مقایسه با یو پی اس آنلاین گران اما مقرون به صرفه است. با استفاده از این باتری می توانید با خیال راحت دستگاه حساس خود را خاموش کنید و در هنگام خاموشی و خاموشی از آنها محافظت کنید.

نتیجه:

مقایسه انواع باتری 28 آمپر یو پی اس صبا برای کمک به شما در انتخاب باتری قابل اعتماد برای نیازهای شما مفید خواهد بود. زیرا هر لحظه هنگام مدیریت عملیات شما و محافظت از سخت افزار و دستگاه های شما اهمیت دارد. با این حال، هنگام غربال کردن باتری UPS، باید اطمینان حاصل کنید که رتبه VA با کل باری که قصد محافظت از آن را دارید، سازگار است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها