افتتاح مدرسه ۱۲ کلاسه خیری در شهرستان اسلامشهر
یکی از هفت مدرسه مصوب‌ سفر ریاست‌جمهوری:

افتتاح مدرسه ۱۲ کلاسه خیری در شهرستان اسلامشهر

در دیدار مهدی شریفیان نماینده مجلس و حسین حبیبی فرماندار اسلامشهر با وزیر راه و شهرسازی افزایش وام نهضت ملی مسکن در شهرستان اسلامشهر از ۳۰۰ به ۴۵۰ میلیون و همچنین احداث کمربندی جنوبی شهرستان به تصویب رسید.
کد خبر: ۱۳۷۳۰۱۴

در این دیدار مهدی شریفیان نماینده مردم اسلامشهر، تهران، ری، شمیرانات و پردیس با رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی که با حضور حسین حبیبی فرماندار اسلامشهر برگزار شد، موضوع اخذ تسهیلات از محل ماده ۵۶ قانون برنامه پنج ساله سوم توسعه برای تکمیل پروژه کمربندی شهرستان اسلامشهر مصوب شد و تفاهم نامه تسریع در روند احداث کمربندی جنوبی این شهرستان نیز به امضا رسید.

در این دیدار همچنین بنا به درخواست مهدی شریفیان و با توجه به نزدیکی شهرستان اسلامشهر به شهر تهران، وام نهضت ملی مسکن در اسلامشهر از ۳۰۰ میلیون (برای مناطق شهری) به ۴۵۰ میلیون (برای کلان شهرها) افزایش یافت.

تجهیز و تکمیل امکانات ایستگاه قطار آپرین اسلامشهر و افزایش تردد به ویژه در روزهای سه شنبه به منظور بهره مندی علاقمندان به زیارت مسجد جمکران و همچنین اعطای یک قطعه زمین با کاربری ورزشی به سجاد گنج زاده قهرمان المپیکی اسلامشهر برای احداث پایگاه قهرمانی ورزش های رزمی از دیگر مصوبات این جلسه بود.

همچنین در خصوص تداخل حریم اسلامشهر، پیشنهاد تشکیل کمیته ای مشترک از مسئولین وزارت کشور و وزارت راه شهرسازی به منظور بررسی و اتخاذ تصمیم واحد در این زمینه و ابلاغ مصوبه نهایی به سازمان شهرسازی و معماری مورد موافقت قرار گرفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها