با این چک لیست تجهیزات آشپزخانه صنعتی خود را خریداری کنید

کد خبر: ۱۳۷۲۹۴۹

تهیه چک لیست تجهیزات آشپزخانه صنعتی، از جمله مهم ترین اقدامات مورد نیاز برای کسانی است که به دنبال تاسیس آشپزخانه های صنعتی و یا خرید دستگاه ها و ماشین آلات صنایع غذایی به منظور راه اندازی یک کسب و کار هستند.

ما باید تمامی تجهیزات مورد نظر برای آشپزخانه صنعتی را در نظر بگیریم تا چیزی از قلم نیفتد و تمامی وسایل و لوازم مورد نیاز تهیه شود. لیست تجهیزات آشپزخانه صنعتی، تجهیزات متعددی را شامل می شود که شما بر اساس نیاز خود و دامنه فعالیتی که دارید باید تجهیزات مورد نیاز را تهیه کنید.

بهترین برند تجهیزات آشپزخانه صنعتی

تهیه لیست تجهیزات آشپزخانه صنعتی به تنهایی کافی نیست، در صورتی که به دنبال این هستید که آشپزخانه صنعتی در بالاترین کیفیت ممکن خدمات خود را ارائه دهد و در نهایت رضایت مشتریان را جلب کند باید در حین خریداری تجهیزات آشپزخانه صنعتی به خرید این تجهیزات از میان بهترین برندهای ممکن توجه داشته باشید. برندهای مهمی هستند که نزدیک به یک قرن در زمینه تولید تجهیزات آشپزخانه صنعتی فعالیت دارند این نوع از برندها، همواره با تکنولوژی روز دنیا همراه بوده اند و طراحی و تولید تجهیزات خود را بر اساس افزایش کیفیت، زیبایی و راحتی کاربرد انجام می دهند. بسیاری از این برندها به کشورهای صنعتی آلمان، آمریکا و ایتالیا تعلق دارند. از جمله مهم ترین برندهای تجهیزات آشپزخانه صنعتی می توانیم به برندهای Apw، LINCOLN، FAGOR، Tourbu  و... اشاره کرد.

لیست فروشندگان تجهیزات آشپزخانه صنعتی
با این چک لیست تجهیزات آشپزخانه صنعتی خود را خریداری کنید

شرکت‌های مختلفی هستند که در زمینه تولید و توزیع تجهیزات آشپزخانه صنعتی فعالیت دارند، برخی از این شرکت ها در داخل و خارج از کشور به عنوان تولید کننده اصلی تجهیزات آشپزخانه صنعتی به حساب می آیند و برخی دیگر نیز به عنوان وارد کننده و فروشنده برندهای معتبر به شمار می‌روند. در صورتی که لیست تجهیزات آشپزخانه صنعتی را در دست دارید حتما می‌خواهید تجهیزات مورد نیاز خود را از شرکت های معتبر خریداری کنید تا تجهیزات اصل، با کیفیت و بدون نقص فنی به شما فروخته شود و همچنین در این زمینه خدمات پس از فروش دریافت کنید. برای دیدن لیست معتبرترین تامین کنندگان و مقایسه محصولات و قیمت‌ها می‌توانید به وب سایت ویترین نت مراجعه کنید و با خیال راحت کالاهای عرضه شده تامین کنندگان تایید شده را مشاهده و به صورت مستقیم و بدون واسطه با آن‌ها ارتباط بگیرید.

لیست تجهیزات آشپزخانه صنعتی

لیست تجهیزات آشپزخانه صنعتی بسیار متنوع است، در ابتدا شما باید بر اساس نوع آشپزخانه و سطح فعالیت خود و نوع خدمات خود، لیست تجهیزات آشپزخانه صنعتی را تهیه کنید و سپس برای خرید این تجهیزات اقدام کنید. از مهمترین تجهیزات آشپزخانه صنعتی که قطعا در چک لیست تجهیزات آشپزخانه صنعتی درج می شوند می توانیم به انواع یخچال و فریز خوابیده و ایستاده، فر و اجاق گاز، گرمکن غذا، گریل، سینک ظرفشویی و .. را نام برد.

یخچال فریزر در لیست تجهیزات آشپزخانه صنعتی

انواع یخچال از مهم ترین تجهیزات آشپزخانه های صنعتی محسوب می شوند. در آشپزخانه های صنعتی نحوه ذخیره سازی مواد غذایی و مواد مصرفی بسیار اهمیت دارد چرا که باید در طول ذخیره سازی کیفیت مواد غذایی و طعم آن حفظ شود و همچنین از فاسد شدن آن ها جلوگیری بعمل بیاید. بر این اساس داشتن یخچال ها و تجهیزات خنک کننده با کیفیت و از برندهای شناخته شده اهمیت بسزایی دارد. انواع مختلفی از یخچال و فریز برای آشپزخانه های صنعتی تولید و طراحی شده است که با توجه به نیاز خود می توانید این تجهیزات را خریداری کنید.  داشتن یخچال و فریزرهای با کیفیت نخستین گام در کیفی سازی خدمات ارائه شده به مشتریان در آشپزخانه های صنعتی است.

فر و اجاق گاز در چک لیست تجهیزات آشپزخانه صنعتی

یکی از تجهیزاتی که حتما در لیست تجهیزات آشپزخانه صنعتی به چشم خواهد خورد، انواع فر و اجاق گاز است. نوع فر و اجاق گازی که برای آشپزخانه های صنعتی تهیه می شود با توجه به منو و سطح فعالیت این آشپزخانه ها می تواند متفاوت باشد. برخی از آشپزحانه های صنعتی ممکن است که بیشتر بر روی کباب کردن مواد غذایی تمرکز داشته باشند و در برخی دیگر از آشپزخانه ها نیز ممکن است که عمل پختن بدون کباب کردن مد نظر باشد و یا در برخی نیز این دو توامان مورد توجه قرار بگیرد که بر این اساس نیز تجهیزات مورد نیاز می تواند متفاوت باشد. به طور کلی در تمامی آشپزخانه های صنعتی ترکیباتی از فرها و اجاق گازها دیده می شود و از آنجا که دامنه فعالیت آشپزخانه های صنعتی گسترده تر است لذا چندین نوع تجهیزات پخت و پز مورد نیاز خواهد بود. تمامی این تجهیزات را می توانید از ویترین نت به صورت اینترنتی خریداری کنید.

خردکن و مخلوط کن در لیست تجهیزات آشپزخانه صنعتی

خردکن ها و مخلوط کن ها از جمله تجهیزاتی هستند که برای آشپزخانه صنعتی مورد نیاز هستند بر همین اساس نیز وجود آن ها در لیست تجهیزات آشپزخانه صنعتی، ضروری است. کارهای زیادی توسط دستگاه خردکن صنعتی در یک آشپزخانه می تواند انجام شود که از جمله آن می توانیم به تهیه پوره سبزیجات و میوه ها و همچنین خردکردن گوشت ها و سایر مواد غذایی اشاره داشته باشیم. از مخلوط کن نیز در آشپزخانه های صنعتی به صورت فراوان استفاده می شود و برای تهیه خمیر و سایر ترکیبات می تواند مورد استفاده قرار بگیرد. خردکن و مخلوط کن های صنعتی توسط چندین برند مهم داخلی و خارجی تولید می شوند که از کیفیت بالایی برخوردار هستند و شما می توانید این محصولات را از سایت ویترین نت خریداری کنید.

سینک ظرفشویی و ظرفشویی تک / دو نفره 

هر چند در آشپزخانه های صنعتی هدف اصلی تهیه غذا است ولی برای تجهیزات آشپزخانه علاوه بر تهیه غذا، فرآیند پس از آن نیز به اندازه تهیه غذا ضرورت دارد. بر همین اساس از جمله تجهیزاتی که در چک لیست تجهیزات آشپزخانه قرار دارد سینک ها و ماشین های ظرفشویی است. سینک های ظرفشویی مورد استفاده با توجه به میزان و وسعت فعالیت شما می تواند به صورت تک نفره و دو نفره باشد. با استفاده از ماشین های ظرفشویی می توانید تعداد قابل توجهی از ظروف در اندازه های کوچک، کارد و چنگال را در مدت زمان بسیار کوتاهی و با سرعت زیاد شست و شو دهید. برای ظروف و قابلمه هایی که اندازه بزرگتری دارند می توانید از سینک های یک یا دو نفره استفاده کنید. با استفاده از این سینک ها به آسانی می توان عمل شست و شو و تمیز کردن ظروف مختلف را انجام داد.

گریل صنعتی

بسیاری از رستوران ها و فست فودی های در منو خود مواد غذایی دارند که ضرورت داشتن انواع گریل صنعتی را برای آن ها ایجاب می کند تا با استفاده از آن ها بتوانند خوراکی های خوشمزه ای را طبخ و در اختیار مشتریان خود قرار دهند. دستگاه های گریل در سایزهای مختلفی وجود دارند. نکته جالب توجه در مورد گریل های صنعتی این است که این تجهیزات، توسط برندهای مشهور دنیا تولید می شود. در صورتی که در منوی خود انواع مختلفی از کباب ها و برگرها را خواهید داشت برای خرید این نوع از تجهیزات نباید لحظه ای درنگ کنید چرا که با خرید آنها به طور قطع هزینه کرد و سود شما در مدت زمان کوتاهی بازخواهد گشت.

کباب پز صنعتی از تجهیزات آشپزخانه صنعتی

کباب پزهای صنعتی نیز از جمله ضروریات آشپزخانه های صنعتی به حساب می آیند. حتما در لیست تجهیزات آشپزخانه صنعتی یک نمونه از انواع کباب پز را می توانید مشاهده کنید. با استفاده از این نوع دستگاه می توانید انواع کباب با ظاهری طلایی وآبدار تهیه کرده و در اختیار مشتریان خود قرار دهید. بدون تردید تکه های مرغ و گوشت با طعم دودی و کمی مزه سوخته برای بسیار از مشتریان شما جذاب خواهد بود. علاوه بر انواع گوشت امکان طبخ انواع میوه و سبزیجات نیز با استفاده از دستگاه های کباب پز وجود دارد.

خرید تجهیزات آشپزخانه صنعتی از ویترین نت
با این چک لیست تجهیزات آشپزخانه صنعتی خود را خریداری کنید

بازار اینترنتی ویترین نت این امکان را برای همگان فراهم کرده است که از سراسر کشور به صورت آنلاین بتوانند تجهیزات آشپزخانه صنعتی مورد نیاز را خرید و فروش کنند. همچنین پیش از خرید می توانید مشاوره های لازم را در زمینه این تجهیزات از کارشناسان ویترین نت دریافت کنید و پس از خرید نیز می توانید از خدمات پشتیبانی بهره ببرید.

قیمت تجهیزات آشپزخانه صنعتی

انواع گوناگونی از تجهیزات آشپزخانه صنعتی وجود دارد که هر کدام از این تجهیزات قیمت های متفاوتی با یکدیگر دارند. علاوه بر این در بین دستگاه ها و تجهیزات مشابه نیز به دلایل مختلف از جمله نوع برند، نوع تکنولوژی به کار رفته، سرعت عمل، کیفیت کارکرد و متریال های به کار رفته در ساخت تفاوت قیمت دیده می شود. انواع تجهیزات آشپزخانه صنعتی را با قیمت بسیار مناسب می تواند از ویترین نت خریداری کنید. شما همچنین می‌توانید در این سایت به آدرس vitrinnet.com از فروشندگان درخواست قیمت کنید تا از بین قیمت های مختلف به صرفه ترین محصول را خریدرای کنید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها