۳۰ هزار کارگاه فعال در هرمزگان زیر پوشش سازمان تأمین اجتماعی قرار دارند

مدیرکل تأمین اجتماعی هرمزگان  با بیان این که بیمه شدگان اصلی و تبعی در هرمزگان ۸۸۱ هزار و ۷۵ نفر و مجموع افراد زیرپوشش سازمان تامین اجتماعی هم ۹۷۷ هزار و ۱۹ نفر هستند افزود:همچنین ۳۰ هزار کارگاه فعال زیر پوشش این سازمان قرار دارند.
مدیرکل تأمین اجتماعی هرمزگان با بیان این که بیمه شدگان اصلی و تبعی در هرمزگان ۸۸۱ هزار و ۷۵ نفر و مجموع افراد زیرپوشش سازمان تامین اجتماعی هم ۹۷۷ هزار و ۱۹ نفر هستند افزود:همچنین ۳۰ هزار کارگاه فعال زیر پوشش این سازمان قرار دارند.
کد خبر: ۱۳۷۲۸۳۳

هرمزگان-جام جم انلاین-مدیرکل تأمین اجتماعی هرمزگان با بیان این که بیمه شدگان اصلی و تبعی در هرمزگان ۸۸۱ هزار و ۷۵ نفر و مجموع افراد زیرپوشش سازمان تامین اجتماعی هم ۹۷۷ هزار و ۱۹ نفر هستند افزود:همچنین ۳۰ هزار کارگاه فعال زیر پوشش این سازمان قرار دارند.

 

عباس اکبری در نشست خبری به مناسبت هفته تأمین اجتماعی  اظهار کرد: این بدان معناست که به ازای هر مستمری بگیر هشت نفر بیمه می پردازند و ۵۹ هزار و ۹۴۴ نفر مستمری بگیر زیر پوشش این سازمان در هرمزگان هستند.

 

اکبری اظهار داشت: تأمین اجتماعی ۱۵ هزار میلیارد ریال مطالبه از بنگاه های اقتصادی هرمزگان دارد که   شرکت صنایع فراساحل صدف با حدود ۶۰۰ میلیارد ریال یکی از بدهکاران این سازمان است.

 

مدیرکل تأمین اجتماعی هرمزگان گفت: شهرداری بندرعباس و پیمانکارانش  نیز با ۲ هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال بدهی، از بزرگترین بدهکاران تأمین اجتماعی هستند.

 

وی یادآور شد: براساس تفاهم انجام شده با شهرداری بندرعباس بنا شده این بدهی در سه مرحله پرداخت شود که مرحله اول آن ۲۳ تیرماه است.

 

وی اضافه کرد: منتظر هستیم زمان سررسید اولین مرحله برسد و عمل شهرداری بندرعباس را به این وعده در عمل مشاهده کنیم.

 

مدیرکل تأمین اجتماعی هرمزگان افزود: از طرف دیگر برخی اموال شهرداری بندرعباس به خاطر بدهی ها در اختیار این سازمان است که معارض دارند که ازجمله برخی املاک مانند زمین‌هایی در آبشورک را به مزایده گذاشته شده که امیدواریم به فروش برسد.

 

وی با تأکید بر اینکه بدهی ها بایستی در راستای احقاق حق بیمه شدگان و بیمه پردازان پرداخت شود، گفت: میزان پرداخت تعهدهای بلند مدت سازمان تأمین اجتماعی در هرمزگان ۲۴ هزار و ۴۲۰ میلیارد ریال بوده و ظریب پشتیبانی هر بیمه شده در این استان از ۱۲ به هشت رسیده است.

 

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها