سازمان تامین اجتماعی هرمزگان جشنواره کارستان ۱۴۰۰ برگزار و از چهره های برتر کارآفرینی و اقتصاد مقاومتی این استان تجلیل شد.
 سازمان تامین اجتماعی هرمزگان جشنواره کارستان ۱۴۰۰ برگزار و از چهره های برتر کارآفرینی و اقتصاد مقاومتی این استان تجلیل شد.
کد خبر: ۱۳۵۷۰۸۵

 

به گزارش جام جم انلاین هرمزگان، سازمان تامین اجتماعی هرمزگان جشنواره کارستان ۱۴۰۰ برگزار و از چهره های برتر کارآفرینی و اقتصاد مقاومتی این استان تجلیل شد.

جشنواره کارستان با حضور حجت‌ الاسلام والمسلمین عبادی نماینده ولی فقیه ،مدیر کل تامین اجتماعی هرمزگان، رئیس اتاق بازرگانی صنایع معدنی و کشاورزی هرمزگان، مدیر کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان، مدیریت درمان هرمزگان ، رئیس اتاق اصناف هرمزگان، رئیس انجمن شناورهای دریایی ، جمعی از مسئولین استانی، کارآفرینان برتر و خبرنگاران در سالن همایش اداره کل تامین اجتماعی هرمزگان برگزار شد.

 

استاندار هرمزگان در این جشنواره با بیان این که کمربندها را محکم ببندیم که سال ۱۴۰۱ سال هرمزگان است افزود:بیکاری بزرگترین مشکل جامعه ماست و هر فردی که یک شغل ایجاد کند ، باری را از دوش ما برداشته است .


  دوستی ، اظهار کرد : لازمه بهبود محیط کسب و کار احترام به ساختارها، حذر کردن از تصمیمات لحظه ای و جذب سرمایه گذار است .


وی با اشاره به این که تمام هدایای ما به جای صنایع دستی خارج از استان ، از هنر دست هنرمندان انجمن ضایعات نخاعی هرمزگان به سفرا و مهمان هاست .

 

مدیر کل تامین اجتماعی هرمزگان نیز در جشنواره کارستان ۱۴۰۰ گفت : امید است ۱۲ اسفند ماه هر سال جشنواره کارستان برگزار شود .

 

عباس اکبری با بیان این که شعار جشنواره امسال؛زیر چتر امید آفرین تامین اجتماعی، کاری کرده ایم کارستان است افزود: جشنواره کارستان ۱۴۰۰ که به معرفی و تجلیل از چهره های برتر کارآفرینی و اقتصاد مقاومتی می پردازد.


وی اعلام کرد :این سازمان اتاق فکری را با شرکای خود کارآفرینان، کارمندان و کارگران و  دولت تشکیل داده است و در تصمیم گیری ها و تصمیم سازی ها برای بهبود ارتباط با شرکای خود از نظرات نمایندگان حاظر در اتاق استفاده کرده ایم.


وی ادامه داد: برگزاری این جشنواره نیز خروجی اتاق فکر مذکور بوده است که امیدواریم جشنواره کارستان هر سال در تاریخ ۱۲ اسفند برگزار شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها