فرمانده منطقه یکم امامت نداجا :

عمیق‌ترین مفاهیم بشری یعنی ایثار، فداکاری و از خودگذشتگی در حرکت شهدا تعریف و تفسیر کردند

فرمانده منطقه یکم امامت نداجا در آیین تجلیل از خانواده شهدای استان هرمزگان، اعتلای اسلام و سرفرازی ملت را تجلی گرخط سرخ شهادت دانست و گفت: مسیر سعادت همواره از راه سرخ شهادت می‌گذرد.
فرمانده منطقه یکم امامت نداجا در آیین تجلیل از خانواده شهدای استان هرمزگان، اعتلای اسلام و سرفرازی ملت را تجلی گرخط سرخ شهادت دانست و گفت: مسیر سعادت همواره از راه سرخ شهادت می‌گذرد.
کد خبر: ۱۳۷۲۸۳۰

هرمزگان-جام جم انلاین-فرمانده منطقه یکم امامت نداجا در آیین تجلیل از خانواده شهدای استان هرمزگان، اعتلای اسلام و سرفرازی ملت را تجلی گرخط سرخ شهادت دانست و گفت: مسیر سعادت همواره از راه سرخ شهادت می‌گذرد.

 

به گزارش روابط عمومی منطقه یکم امامت نداجا؛ در آیین تجلیل از خانواده شهدای استان هرمزگان، که با حضور خانواده های شهدای ارتش جمهوری اسلامی ایران، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، فرماندهی انتظامی کل استان و خانواده شهدای مدافع حرم استان هرمزگان که همزمان با عید سعید قربان برگزار شد، امیر دریادار دوم رضا قربانی فرمانده منطقه یکم امامت نداجا، نکوداشت خانواده معظم شهدا را مصداق و تجلي فرهنگ جوانمردي، در جامعه دانست و افزود: آرمانهای شهدا همواره هدايتگر راه انسان ها در تاریخ بشری بوده و تکریم از خانواده های معظم آنها تکليفي است بر همه ما براي احيا ارزش‌هاي مقدسي که مورد تأکيد امام راحل(ره)، فرماندهی معظم کل قوا(مدظله العالی) بوده است.

 

دریادار دوم قربانی، حرکت رو به جلوی انقلاب شکوهمند اسلامی، امنیت، پیشرفت ها و دستاوردهای آن در عرصه های مختلف در منطقه ای که پر شده از ناامنی، مرهون خون های پاک و مطهر شهدای گرانقدر دانست.

 

و ی اظهار کرد: شهدای عزیز ما، در دوران دفاع مقدس، در دوران دفاع از حرم و حریم آل الله و حفظ محور مقاومت، در دوران دفاع از سلامت هموطنان و چه در دفاع از امنیت میهن عزیز اسلامیمان ایران، حرکت رفیعشان، موجب سرافرازی کشور و صدور فرهنگ انقلاب اسلامی به اقصی نقاط جهان شده است، و این دستاوردها محقق نبود جز با بصیرت و عمیق ولایتمداری شما خانواده معظم شهیدان والامقام.

 

در این مراسم، فرمانده منطقه یکم امامت نداجا، فرمانده نیروی انتظامی کل استان، هماهنگ کننده عقیدتی سیاسی ارتش در استان هرمزگان، فرمانده قرارگاه پدافند هوایی جوب شرق شهدای خلیج فارس، جانشین قرارگاه مقدم ناوگان جنوب نداجا و دادستان نظامی استان هرمزگان حضور داشتند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
صعود به عشق مردم وطنم

گفت‌وگوی «جام‌جم» با امیرمحمد دانایی،جوان‌ترین ایرانی صعودکننده به اورست در آستانه سفر به کوه وحشی

صعود به عشق مردم وطنم

نیازمندی ها