مرد ۵۵ساله به بهانه تدریس خصوصی از دانش‌آموزان ابتدایی سوءاستفاده می‌کرد

جزئیات آزار شیطانی دانش‌آموزان توسط معلم

پسر جوان به اتهام افساد فی‌الارض محاکمه شده بود

حکم مرگ برای متهم به آزار سریالی دختران

کیوان ــ الف که با راه‌اندازی هشتگ MeToo، متهم به آزار سریالی دختران شده بود، پس از محاکمه در دادگاه انقلاب تهران به اعدام محکوم شد.
کد خبر: ۱۳۷۲۸۲۲
به گزارش جام جم آنلاین، ماجرای کیوان ــ الف و آزار‌های زنجیره‌ای او از اواخر تابستان سال ۱۳۹۹ و با افشای جنایت‌های سیاه او در توییتر آغاز شد. کاربران دختر توییتر تصمیم گرفتند تا با پیروی از هشتگ MeToo که برای بازگو کردن تجربه تجاوز مورد استفاده قرار می‌گیرد، خاطرات تلخ خود را بازگو کنند. یکی از افرادی که نامش در این میان مطرح شد، کیوان ــ الف بود. جوان ۳۳ساله‌ای که لیسانس باستان‌شناسی داشت. براساس خاطراتی که قربانیان او بازگو کرده بودند، زمانی که کیوان در دانشگاه تهران مشغول تحصیل بود، پس از آشنایی با دختران که اغلب آن‌ها دانشجو بودند، آن‌ها را به خانه‌اش دعوت می‌کرد. در این قرار او به مهمانان نوشیدنی مسموم به قرص خواب‌آور تعارف می‌کرد. دختران بعد از خوردن این نوشیدنی که در برخی موارد مشروبات الکلی بود، بیهوش می‌شدند. آن‌ها وقتی به‌هوش می‌آمدند خود را درحالی‌که مورد آزار قرار گرفته بودند می‌دیدند.

با افزایش قربانیان کیوان در فضای مجازی و خشم مردم از جنایت‌های سیاه او، دستگاه قضا وارد عمل شد و پلیس امنیت کیوان را دستگیر کرد. درحالی‌که تعدادی از دختران از او در دادگاه کیفری به اتهام تجاوز به عنف شکایت کرده بودند پرونده همزمان در دادسرای تهران و دادگاه کیفری رسیدگی شد. متهم در تحقیقات اتهاماتش را رد کرد و مدعی شد شاکیان با اراده خودشان به خانه او آمده و هیچ فریب و اجباری در کار نبود. این در حالی است که مدارکی علیه او پیدا شد که نشان می‌داد دفاعیاتش با واقعیت فاصله دارد. این مدارک باعث شد او به برخی ازجرایم خود اعتراف کند. سرانجام برای او به اتهام افساد فی‌الارض کیفرخواست صادر و پرونده برای رسیدگی به شعبه ۲۸ انقلاب تهران ارسال شد. در جلسه رسیدگی به این پرونده شاکیان شکایت خود را مطرح و وکیل پنج دختر جوان موضوعاتی را درباره شکایت موکلانش بیان کرد. سپس کیوان در دفاع از خود گفت که قربانی هشتگ MeToo شده و این هشتگ علیه سلبریتی‌ها راه‌افتاده و نام او هم در آن لیست قرار گرفته است. پس از دفاعیات متهم و وکیل‌مدافعش، قضات وارد شور شده و حکم دادگاه صادر شد. شیما قوشه، وکیل شاکیان دراین‌باره به جام‌جم گفت: «متهم در این پرونده با اتهام افساد فی‌الارض روبه‌رو بود که دادگاه او را در رابطه با این اتهام به اعدام محکوم کرد. این رای دادگاه بدوی است و متهم می‌تواند به آن اعتراض کند.»
 
منبع: روزنامه جام جم 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها