سرپرست فرمانداری بندرعباس،در پیامی سالروز شهادت ۲۹۰ مسافر پرواز شماره ۶۵۵ هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران را تسلیت گفت.
سرپرست فرمانداری بندرعباس،در پیامی سالروز شهادت ۲۹۰ مسافر پرواز شماره ۶۵۵ هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران را تسلیت گفت.
کد خبر: ۱۳۷۲۰۰۰

هرمزگان-جام جم انلاین-سرپرست فرمانداری بندرعباس،در پیامی سالروز شهادت ۲۹۰ مسافر پرواز شماره ۶۵۵ هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران را تسلیت گفت.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بندرعباس محمد مرودی در پیامی سالروز شهادت ۲۹۰ مسافر پرواز شماره ۶۵۵ هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران را تسلیت گفت.

 

در بخشی از این پیام آمده است: ۱۲ تیر سال ۱۳۶۷، یادآورحمله موشکی ناو آمریکایی وینسنس به هواپیمای مسافربری جمهوری اسلامی ایران است که اوج وحشی گری آمریکای جنایتکار در این واقعه به جهانیان نشان داده شد.


وی گفت : ملت بزرگ ایران در طول این سالها با پایبندی به آرمان‌های انقلاب اسلامی، در برابر استکبار جهانی ایستاده است و چنین جنایاتی نه تنها خللی در اراده این ملت ایجاد نخواهد کرد، بلکه عزم مردم ایران اسلامی را برای مبارزه با استکبار افزایش خواهد داد.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام این حادثه، صبر و استقامت خانواده های معظم شهداء را ارج نهاده و عزت و سربلندی ملت ایران اسلامی را در سایه توجهات حضرت ولی عصر بقیه الله و زعامت رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی حضرت آیت الله امام خامنه ای مدظله العالی مسئلت می نمایم .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها