دکتر آچار بهترین شرکت تعمیر لباسشویی و تعمیر ظرفشویی در محل

کد خبر: ۱۳۷۱۸۲۶

تعمیر ماشین لباسشویی

ماشین لباسشویی ها در انواع مختلفی از جمله درب از جلو، درب از بالا، مکانیکی با تایمر و الکترونیکی برد دار طراحی و ساخته می شوند، تعمیر هر یک از مدل ها و برند های ماشین لباسشویی به تخصص تکنسین آموزش دیده و حرفه ای که سابقه فعالیت در این زمینه را داشته باشد نیاز دارد، در ادامه به سایر نکات تعمیر لباسشویی و تعمیر ظرفشویی در تهران می پردازیم.

ماشین لباسشویی دستگاهی مکانیکی و الکترونیکی است که امکان دارد ارور بدهد و یا دچار مشکلات رایجی شود، در ادامه به معرفی ارور ها و اشکالات رایج در لباسشویی ها پرداخته و روش های تعمیرات آن ها را بررسی خواهیم کرد.

ارور ماشین لباسشویی

ارور ها کد های خطایی هستند که به شکل اعداد، حروف و ترکیب اعداد و حروف انگلیسی بر روی صفحه نمایش ماشین لباسشویی های جدید نمایش داده می شوند، برای برطرف کردن ارورهای ماشین لباسشویی دفترچه راهنمای دستگاه تان را مطالعه کنید، در صورت عدم دسترسی به آن نیز می توانید از تعمیرگاه های مجاز و معتبر برای رفع ارور کمک بگیرید.

تعمیر ماشین لباسشویی

سرویس و تعمیر لباسشویی

یکی از مهم ترین اقداماتی که توسط تعمیرگاه های لوازم خانگی از جمله لباسشویی انجام می شود، سرویس ماشین لباسشویی است، در این فرایند تمامی قطعات مکانیکی و الکترونیکی دستگاه لباسشویی بررسی شده و در صورت وجود مشکل، مشکلشان بر طرف می شود.

بررسی قطعات لباسشویی، تعمیر و تعویض قطعات معیوب، رفع نشتی لباسشویی، پاک سازی لوله های تخلیه و فیلتر های لباسشویی، رفع لرزش لباسشویی، بر طرف کردن مشکل برق داشتن بدنه دستگاه، رفع ارور های لباسشویی از جمله اقداماتی است که در سرویس و تعمیر لباسشویی انجام می شود.

مشکلات رایج ماشین لباسشویی و علت آن ها

درب ماشین لباسشویی بسته نمی شود:

علت: گیر کردن لباس و جسم خارجی بین درب، خرابی زبانه درب، خرابی میکروسوییچ، شکستگی لولای درب، پر بودن دیگ لباسشویی، شکستگی دستگیره، پارگی لاستیک درب و خرابی برد الکترونیکی

ماشین لباسشویی روشن نمی شود:

علت: مشکل در پریز، دوشاخه یا کابل، خرابی قفل درب لباسشویی یا میکروسوییچ، اختلال در عملکرد موتور یا برد الکترونیکی

ماشین لباسشویی آبگیری نمی کند:

علت: خرابی شیر ورودی، اختلال و خرابی در هیدرواستات، میکروسوییچ، برد الکترونیکی، پمپ لباسشویی، باز بودن درب لباسشویی، قطعی سیم های رابط بین کلید تایمر لباسشویی و شیر ورودی

ماشین لباسشویی خاموش آبگیری می کند:

علت: خرابی و اختلال در شیر برقی لباسشویی، مشکل در تایمر لباسشویی

دیگ لباسشویی نمی چرخد:

علت: مشکل در دیگ، دینام، بلبرینگ و کاسه نمد ماشین لباسشویی

لباسشویی تکان می خورد و صدا می دهد:

علت: تراز نبودن لباسشویی، گیر کردن جسمی داخل آبکش، ترک در قطعه فولی لباسشویی، خرابی سه نظام، کاسه نمد، بلبرینگ و شفت، ترک در وزنه بتنی لباسشویی و خرابی کمک های ماشین لباسشویی

لباسشویی برق دارد:

علت: اتصالی در بخش الکترونیکی لباسشویی، مشکل در سیم کشی و خرابی المنت لباسشویی

آب لباسشویی گرم نمی‌شود:

علت: اختلال در عملکرد هیتر و المنت، جرم گرفتگی سطح المنت، خرابی هیدوراستات

لباسشویی لباس ها را خوب نمی شوید:

علت: خرابی شیر برقی لباسشویی، خمیدگی شیلنگ لباسشویی، انسداد پمپ تخلیه، فیلتر کف و شیلنگ خروجی

لباسشویی نشتی دارد:

گرفتگی یا پارگی شیلنگ لباسشویی، پارگی رابط های پلاستیکی، اختلال در پمپ تخلیه، پارگی لاستیک دور درب لباسشویی، مشکل در دریچه ورودی لباسشویی، اشکال در کاسه نمد، بلبرینگ و دیگ

آب کثیف لباسشویی تخلیه نمی شود:

انسداد پمپ و مجاری تخلیه، انسداد شیلنگ تخلیه

تعمیر لباسشویی

همانگونه که در بالا اشاره کردیم ماشین لباسشویی دستگاهی مکانیکی و الکترونیکی است که همزمان با برق و آب کار می کند و برای تعمیرات نیاز به تخصص دارد، در صورتی که با قطعات این دستگاه و کارکرد آن ها آشنایی ندارید از دستکاری آن بپرهیزید و تعمیر آن را به تکنسین های متخصص و آموزش دیده بسپارید.

تعمیر ظرفشویی

ماشین ظرفشویی یکی از پر استفاده ترین لوازم خانگی محسوب می شود که در سه نوع بزرگ، متوسط و کوچک و در ظرفیت های ۶ – ۸ و ۱۲ نفره ساخته می شود، اختلال در عملکرد این دستگاه منجر به اختلال در فرایند شستشوی ظروف در منازل می شود، برای تشخیص درست علت خرابی ظرفشویی از تکنسین‌های متخصص و آموزش دیده کمک بگیرید و تعمیر ظرفشویی را به این متخصصین بسپارید.

تعمیر ماشین ظرفشویی

ارور ماشین ظرفشویی

ارور یا کد خطای ماشین ظرفشویی قبل، بعد و حین فرایند شستشو روی صفحه نمایش ظرفشویی ظاهر می شود، ارور ها اعداد، حروف و ترکیباتی از حروف و اعداد انگلیسی هستند که نشان دهندهٔ مشکلات پنهانی و درونی ماشین ظرفشویی ها هستند.

سرویس ماشین ظرفشویی

یکی از اقداماتی که در آن به بررسی و رفع کامل ارور ها پرداخته می شود سرویس ماشین ظرفشویی است، در این اقدام که بهتر است توسط تکنسین های متخصص و آموزش دیده انجام شود، تمامی قطعات ظرفشویی بررسی شده و پیش از بروز مشکلات جدی تر برطرف می شوند.

مشکلات رایج ظرفشویی و علت آن ها

روشن نشدن ماشین ظرفشویی

علت: خرابی سیم برق، دوشاخه و کابل، باز بودن درب دستگاه و اختلال در فیوز و مدارهای دستگاه

عدم شستشوی ظروف در ظرفشویی

علت: اختلال در فیلتر و صافی دستگاه، گیر کردن مواد غذایی اضافه به آبپاش های داخلی و واشر درب

بوی بد و نامطبوع از ظروف شسته شده در ظرفشویی

علت: وجود باقی مانده غذا ها بر روی اسپری آب پاش ها، لبه پایین درب دستگاه و صفحه صافی

سر وصدای ظرفشویی در حین شستشو

علت: خرابی بازو های اسپری آب، مشکل در آبپاش های دستگاه، عیب در پمپ لباسشویی، عدم چینش صحیح ظروف در دستگاه

نشت آب در ماشین ظرفشویی

علت: پارگی شیلنگ تخلیه آب، خرابی پمپ تخلیه و ترک خوردن واشرهای دور درب ظرفشویی

آبگیری نکردن ماشین ظرفشویی

علت: انسداد شناور آب، خرابی سوییچ شناور و تایمر، اختلال در عملکرد شیر ورودی آب

طولانی شدن فرایند شستشو با ظرفشویی

اختلال در عملکرد قطعاتی همچون موتور تایمر، گرماساز و ترموستات

تعمیر ظرفشویی در تهران

تعمیر ظرفشویی در تهران را به تکنسین های متخصص و آموزش دیده ای بسپارید که اولویت اولشان تعمیر باشد نه تعویض، همچنین در صورتی که امکان تعمیر قطعات معیوب ظرفشویی وجود نداشت به تعویض آن با قطعات اصل و اورجینال بپردازند.

تعمیر لوازم خانگی دکتر آچار

تعمیرگاه ظرفشویی و لباسشویی دکتر آچار

دکتر آچار تعمیرگاه لوازم خانگی مجاز و معتبر و بهترین شرکت تعمیر لباسشویی و تعمیر ظرفشویی در شهر تهران است که از طریق همکاری با تکنسین های متخصص و آموزش دیده با استفاده از بهترین ابزار و متد های تعمیراتی به تعمیر لباسشویی و ظرفشویی می پردازد.

برای بر طرف کردن مشکلات لباسشویی و ظرفشویی با کارشناسان مجموعه دکتر اچار تماس بگیرید تا در کوتاه ترین زمان ممکن مشکلتان به صورت رایگان حل شود، در صورتی که دستگاه تان غیر قابل تعمیر باشد تکنسین ها به تعویض قطعه معیوب با قطعات اورجیال و با کیفیت پرداخته و در زمانی کوتاه مشکل را برطرف می کنند.

تعمیر لباسشویی و ظرفشویی در محل

دکتر آچار در تهران دارای شعب مختلف بوده و با گارانتی 12 ماهه به تعمیر لوازم خانگی دکتر آچار با آدرس اینترنتی drachar.com در تمامی مناطق می پردازد، با توجه به سختی حمل و نقل لباسشویی و ظرفشویی به تعمیرگاه و افزایش هزینه حمل و نقل امکان تعمیر لباسشویی و ظرفشویی در محل و منزل وجود دارد، هزینه تعمیرات در این تعمیرگاه لوازم خانگی مطابق با نرخ اتحادیه و کاملاً منصفانه می باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها