دادستان مرکز استان خبر داد:

آمادگی دادستانی برای همکاری با نخبگان

دادستان مرکز استان ایلام:

شهربازی های که استاندارد لازم را نداشته باشند پلمپ خواهند شد

دادستان مرکز استان ایلام گفت: شهربازی هایی که استانداردهای لازم را نداشته باشند پلمپ خواهند شد
کد خبر: ۱۳۷۱۶۵۶
به گزارش جام جم آنلاین ایلام ؛ عبدالوهاب بخشنده افزود: استانداردسازی شهربازی و زمین‌های بازی تنها به وسایل و تجهیزات محدود نمی‌شود و شامل فرایند طراحی، ساخت، نصب و بهره‌برداری این تاسیسات نیز می‌شود 
 
وی با توجه به اهمیت موضوع شهربازی ها و ایمن بودن تجهیزات پیشنهاد داد که سامانه ای به نام سامانه استاندارد سازی تجهیزات شهربازی ها راه اندازی شود.

بخشنده با بیان اینکه مردم هم به عنوان یک مطالبه تجهیزات شهربازی را از لحاظ استاندارد بودن بررسی کنند گفت: ما نمی گوییم فقط مردم نظارت کنند منظور این است که بحث استاندارد سازی به یک مطالبه ملی تبدیل بشود و اگر شهروندی استفاده می کند توجه کند که این تجهیز با چه شماره تاییدیه فعال است، این مطالبه باعث می شود بهره برداران حساس تر شوند.

وی خاطر نشان کرد: به طورحتم مقوله ای که از طرف شهروندان مورد مطالبه و رصد قرار بگیرد موفقیت آن به مراتب بالاتر است

دادستان ایلام درپایان گفت:   خیلی از پارک های شهر ایلام  فاقد ایمنی و شرایط لازم هستند و  شهرداری مکلف به مرتفع نمودن انها می باشد.

در این خصوص حسب دستور دادستانی ، نماینده دادستان مرکز ایلام همراه با مدیران استاندارد  و شهرداری ایلام  در حوزه شهربازی طبق آخرین پایش و گزارش گیری اعلام شده، از وضعیت استاندارد سازی تجهیزات شهربازی و زمین های بازی در شهر ایلام بازدید به عمل آوردند.
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها