شهردار مشهد با طرح این سوال که چرا سیما و منظر متناسب با هویت شهر وجود ندارد، گفت: یکی از اولویت‌های معاونت شهرسازی، توجه به معماری ایرانی و اسلامی باشد
شهردار مشهد با طرح این سوال که چرا سیما و منظر متناسب با هویت شهر وجود ندارد، گفت: یکی از اولویت‌های معاونت شهرسازی، توجه به معماری ایرانی و اسلامی باشد
کد خبر: ۱۳۷۱۶۵۵
خراسان رضوی - جام جم آنلاین- سید عبدالله ارجائی ظهار کرد: کارهای ما زمانی ارزشمند است که برای رضای خداوند و خدمت به زائرین و مجاورین بارگاه منور رضوی باشد.وی خاطرنشان کرد: امیدوارم آقای حسین‌نژاد در استان خراسان شمالی موفق باشند، توان آقای عبدالله.زاده بیش از مسئولیتی است که امروز به دوش گرفتند که امیدوارم در این راه موفق باشند، معاونت شهرسازی از اساسی‌ترین معاونت‌های شهرداری است؛ برخی فعالیت‌ها در شهرداری فلسفه ذاتی دارد که معاونت شهرسازی جزو این فعالیت‌ها است.
وی افزود: یکی از وجوه اهمیت این معاونت، بیشترین سهم آن در اقتصاد خانوار است چرا که اقتصاد زمین قابل مقایسه با دیگر اقتصادها نیست.
شهردار مشهد افزود: توجه ویژه به الگو اسلامی-ایرانی در شهر یکی دیگر از اولویت‌های این معاونت است، چرا سیما و منظر متناسب با هویت شهر وجود ندارد؟ محور بعدی که اهمیت دارد، سرعت در پاسخگویی به مردم است؛ چرا میانگین صدور پروانه و پایان اینقدر زیاد است؟ البته از زمان آغاز دوره ششم مدیریت شهری این زمان نصف شده اما همچنان باید این زمان را کاهش دهیم تا رضایت مردم افزایش پیدا کند.
شهردار مشهد تصریح کرد: نکته بعدی شفافیت و حذف امضا طلایی است که یکی از راه‌های پیشنهادی شورا برای این موضوع، هوشمندسازی است البته به شرطی که هوشمندسازی با الکترونیکی کردن کارها اشتباه گرفته نشود.
ارجائی ضمن اشاره به اینکه توسعه به شرق سیاست اصلی دوره ششم مدیریت شهری است، اظهار کرد: امروز امام رضا(ع) مرکز شهر نیست و فاصله آخرین نقطه مسکونی از غرب تا حرم ۱۷ کیلومتر در نقشه است، توسعه به شرق تاجایی باید ادامه پیدا کند که حرم امام رضا (ع) در کانون شهر و مقصد خطوط ریلی و حمل‌ونقل عمومی حرم مطهر باشد تا دسترسی مردم تسهیل شود.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها