مدیر کل دفتر خدمات تخصصی سازمان بیمه سلامت ایران تشریح کرد:

جزییات خدمات ناباروری تحت پوشش بیمه سلامت

مدیر کل بیمه سلامت استان ایلام :

سازمان بیمه سلامت کلیه خدمات ناباروری تخصصی را تحت پوشش قرار داده است

مدیر کل بیمه سلامت استان ایلام گفت‌: سازمان بیمه سلامت کلیه خدمات ناباروری تخصصی را تحت پوشش قرار داده و حمایت‌های مالی لازم را برای انجام خدمات تخصصی ناباروری مطابق تعرفه‌های مصوب انجام می‌دهد.
کد خبر: ۱۳۷۱۵۳۷
به گزارش جام جم آنلاین ایلام ؛ دکتر نورالدین رحیمی با بیان اینکه بیمه سلامت هزینه خدمات ناباروری، داروهای کمکی در درمان ناباروری را پوشش می‌دهد گفت:  بیمه شدگان برای انجام خدمات مذکور به مراکز طرف قرار داد در سایر استان‌ها مراجعه و خدمات مربوطه را دریافت می‌کنند. 

وی افزود: بیمه شدگان مشمول نظام ارجاع (بیمه سلامت همگانی، سایر اقشار نظام ارجاع ۱ و روستاییان) با مراجعه به پزشک خانواده خود و دریافت فرم یا کد ارجاع به مراکز تخصصی خدمات ناباروری طرف قرارداد در سراسر کشور مراجعه و خدمات مذکور را دریافت می‌کنند. 

رحیمی درمورد  پزشک خانواده گفت: برنامه پزشک خانواده و نظام ارجاع تکلیف قانونی است که در برنامه ششم توسعه و قوانین بودجه سنواتی بر عهده متولیان و سازمان‌های فعال در نظام سلامت قرار گرفته است که در این برنامه هر شخص به یک پزشک منتسب می‌شود و کلیه خدمات سلامت را به صورت طبقه بندی شده دریافت می‌کند.

وی ادامه داد: طبق آخرین مصوبات هیات وزیران فرانشیز پرداختی بیمار هنگام مراجعه به پزشک خانواده مبلغ ۷ هزار و ۲۰۰ تومان تعیین شده است. 

رحیمی در پایان گفت: بیمه شدگان در صورت رعایت نظام ارجاع محدودیت مراجعه به بخش دولتی ندارند و می‌توانند از خدمات تخصصی و فوق تخصصی کلیه مراکز دولتی و خصوصی طرف قرار داد استفاده کنند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها