رییس پلیس پیشگیری پایتخت خبر داد

دستگیری سارق به صورت آنلاین

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارقی که از کارت عابربانک‌های مراجعه کنندگان به بیمارستان سرقت می کرد، خبر داد و گفت: متهم به ۱۰ فقره سرقت مشابه معترف شد.
کد خبر: ۱۳۷۱۵۲۱

به گزارش جام جم آنلاین، سرهنگ جلیل موقوفه‌ای افزود: در پی چندین فقره سرقت مشابه در یکی از بیمارستان به نحوی که سارق با سوءاستفاده از بی سوادی مراجعه کنندگان به بیمارستان، در کنار دستگاه عابر بانک می‌ایستاده و پس از انجام درخواست این افراد و اخذ پول یا انتقال حساب کارت عابر آنها را تعویض و سپس موجودی داخل کارت را سرقت می‌کرده است که رسیدگی به موضوع و دستگیری سارق را تیمی از ماموران کلانتری ۱۰۹ بهارستان بر عهده گرفتند.

وی با بیان اینکه ماموران در تحقیقات و پی‌جویی‌های انتظامی مشخصات و ساعات حضور متهم را شناسایی کردند افزود: با مراقبت‌های ویژه پلیسی در ساعت‌های احتمالی حضور متهم، ماموران متهم را در کنار دستگاه عابر بانک داخل بیمارستان در حال انجام سرقت با همان شیوه مشاهده و در یک عملیات غافلگیرانه قبل از هرگونه اقدامی دستگیر کردند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران اضافه کرد: در بررسی اولیه از متهم تعداد ۶ عدد عابر بانک غیر و تعدادی کارت عابر هدیه کشف و متهم ۲۲ ساله در تحقیقات پلیسی به جرم خود و سرقت به روش تعویض عابر بانک شهروندان و ۱۰ فقره سرقت مشابه اعتراف کرد که مالباختگان شناسایی شدند.

منبع: پلیس تهران

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها